تپسی: مدیرعامل احضار شد، عجله دارم را حذف کردیم

به گزارش کنفرانس هکا، شرکت تپسی با انتشار اطلاعیه ای بیان کرد مدیرعامل این تاکسی اینترنتی از سوی سازمان تعزیرات حکومتی احضار شده و متعاقب آن، این شرکت گزینه عجله دارم را در اپلیکیشن خود حذف نموده است.

تپسی: مدیرعامل احضار شد، عجله دارم را حذف کردیم

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از پیوست، پس از آنکه سازمان تعزیرات حکومتی بر حذف گزینه عجله دارم از تاکسی های اینترنتی اصرار کرد، تپسی از امروز این گزینه را حذف کرد. این تاکسی اینترنتی با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد در پی احضار مدیر عامل تپسی به وسیله سازمان تعزیرات حکومتی و دستور این سازمان، تپسی از امروز گزینه عجله دارم را از دسترس کاربران خارج نموده است.

اسنپ نیز در روزهای گذشته این گزینه را حذف نموده بود؛ اما تپسی با انتشار یک نظرسنجی، از کاربران خود خواسته بود درباره این گزینه، اظهار نظر نمایند. نتایج این نظرسنجی منتشر نشده است؛ اما تپسی در بیانه خود اعلام نموده است تنها 10 درصد از کل سفرهای تپسی مربوط به گزینه عجله دارم است.

در بیانیه تپسی درباره افزوده شدن این گزینه شرحاتی داده شده و عنوان شده است که پیش از اضافه شدن گزینه عجله دارم، بارها کاربران در شبکه های اجتماعی اضافه کردن امکانی برای پیشنهاد قیمت بالاتر به سفیر را به تپسی پیشنهاد داده بودند.

بعلاوه این تاکسی اینترنت عنوان نموده است که کاربرانش از گزینه عجله ندارم استقبال خوبی نموده اند.

تپسی درباره اندازه استفاده از گزینه های مختلف شرح داده است: تنها 10 درصد از کل سفرهای تپسی مربوط به گزینه عجله دارم است. سفرهای عادی 70 درصد و سفرهای عجله ندارم 20 درصد از سفرهای ناوگان تپسی را تشکیل می دهند.

این تاکسی اینترنت در انتهای اطلاعیه خود عنوان نموده است که هم زمان با غیرفعال شدن گزینه عجله دارم، به پیگیری های خود جهت تبیین منطق حاکم بر این سرویس به نهادهای تنظیم گر ادامه خواهد داد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 اسفند 1402 بروزرسانی: 20 اسفند 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 15867

به "تپسی: مدیرعامل احضار شد، عجله دارم را حذف کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تپسی: مدیرعامل احضار شد، عجله دارم را حذف کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید