فراوری ماسک سه بعدی برای مبارزه با کرونا توسط یک زوج نیویورکی

به گزارش کنفرانس هکا، این روزها دیدن مردم سراسر دنیا با ماسک، تصویری رایج است. اما شیوع کم سابقه و سریع یک بیماری عالم گیر باعث شده است که بسیاری از مردم و حتی کادر درمانی به ماسک های بهداشتی دسترسی نداشته باشند. در چنین شرایطی یک زوج نیویورکی در اقدامی جالب ماسک های سه بعدی فراوری نموده اند.

فراوری ماسک سه بعدی برای مبارزه با کرونا توسط یک زوج نیویورکی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخابف بسیار مهم است که کارمندان مراقبت های بهداشتی که با بیماری کرونا مبارزه می نمایند به وسایل محافظ دسترسی داشته باشند.

براساس آمارهای اخیر ، شیوع کرونا که از چین شروع شده است، باعث کشته شدن 10،000 نفر در سراسر دنیا و بیش از 246،000 نفر شده است.آمریکا بیش از 14000 مورد و 212 فوت را گزارش نموده است.

اکنون یک زن و شوهر در خارج از سیراکوز ، نیویورک ، از شغل چاپ سه بعدی خود برای چاپ صدها محافظ صورت برای کارمندان مراقبت های بهداشتی استفاده می نمایند. از آنجا که بیماری کرونای جدید ، COVID-19 ،همچنان در سرتاسر دنیا رواج دارد ، کارمندان مراقبت های بهداشتی با کمبود لوازم، از جمله ماسک های محافظ صورت روبرو هستند.

اسحاق بودمن و استفانی کیف به وسیله شرکت خود Budmen Industries در حال چاپ محافظ هایی هستند که توسط کارکنان بهداشتی پوشیده می شوند. در این ماسک ها یک تکه از ورق های پلی اتیلن به ویزور وصل شده است تا به عنوان یک سد محافظتی بین کارمندان مراقبت های بهداشتی و بیماران عمل کند. پلی اتیلن را می توان برای مصارف ضد عفونی جایگزین کرد.

این زن و شوهر با چاپ 50 ماسک از روز یکشنبه شروع به کار کردند و هم اکنون 16 چاپگر برای فراوری 300 محافظ تا خاتمه هفته استفاد می نمایند. هزینه فراوری هر یک محافظ حدود 8 دلار است.

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

طفره: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: انتخاب
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9399

به "فراوری ماسک سه بعدی برای مبارزه با کرونا توسط یک زوج نیویورکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ماسک سه بعدی برای مبارزه با کرونا توسط یک زوج نیویورکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید