تورنمنت گرجستان تفاوتی با زیلکوفسکی ندارد، عدم تغییر در تیم اعزامی

به گزارش کنفرانس هکا، محسن کاوه در مورد تغییر برنامه تیم ملی کشتی آزاد و اعزام این تیم به گرجستان به جای تورنمنت لهستان به خبرنگاران گفت: این تغییر هیچ دلیل فنی و خاصی ندارد و فقط به دلیل مشکل صدور ویزا کشور لهستان ایجاد شده است. به همین دلیل آزادکاران منتخب اردوی تیم ملی به جای تورنمنت زیلکوفسکی لهستان در تورنمنت بین المللی گرجستان به میدان خواهند رفت.

تورنمنت گرجستان تفاوتی با زیلکوفسکی ندارد، عدم تغییر در تیم اعزامی

وی در پاسخ به این سوال که آیا سطح کمی و کیفی تورنمنت گرجستان در سطح مسابقات زیلکوفسکی است یا خیر؟ گفت: بعید می دانم سطح این دو مسابقات، تفاوت کمی و کیفی آنچنانی با هم داشته باشد. به هر حال بچه های ما باید تا قبل از رقابتهای جهانی در یک تورنمنت بین المللی محک می خوردند که حالا به جای لهستان در گرجستان مورد آزمایش قرار می گیرند. مطمئنا کادر فنی هم می تواند همان اهداف و برنامه های خود را در گرجستان پیگیری کند و به همان دستاوردهای فنی برای محک نفرات برسد.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد در خاتمه در مورد ترکیب تیم اعزامی هم خاطر نشان کرد: نفرات اعزامی به رغم تغییر مکان تورنمنت تدارکاتی، هیچ تغییری نخواهند کرد و ما همان آزادکاران مورد نظر برای لهستان را به تورنمنت گرجستان اعزام خواهیم کرد. ضمن اینکه تورنمنت بین المللی گرجستان نیز از نظر زمان برگزاری، فاصله کمی با تورنمنت زیلکوفسکی لهستان دارد و مساله خاصی در برنامه های اردو و آماده سازی بچه ها نیز نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روزهای 23 تا 31 شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می گردد.

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

طفره: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4406

به "تورنمنت گرجستان تفاوتی با زیلکوفسکی ندارد، عدم تغییر در تیم اعزامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنمنت گرجستان تفاوتی با زیلکوفسکی ندارد، عدم تغییر در تیم اعزامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید