تمام راه های کرمانشاه باز است ، بیشترین تردد در محورهای بزرگراهی

به گزارش کنفرانس هکا، نصرت الله شعبانی در مصاحبه با خبرنگاران با تشریح وضعیت راه های استان گفت: در حال حاضر تمام راه های استان باز هستند و در محورهای بزرگراهی شاهد تردد بیشتری هستیم.

تمام راه های کرمانشاه باز است ، بیشترین تردد در محورهای بزرگراهی

وی اضافه کرد: به دنبال بارش برف که از شب گذشته در همه گردنه های برف گیر از جمله گردنه های سرمیل، چارزبر، بیدسرخ و خسروآباد سنقر آغاز شد و توانستیم از همان ابتدا با نمک پاشی از مسدود شدن راه ها جلوگیری کنیم.

مسئول آموزش و اطلاع رسانی پلیس استان کرمانشاه مطرح نمود: ممکن است موج جدید بارشی هفته آینده در بعضی محورها به صورت برف باشد لذا به رانندگان توصیه می کنیم تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی تاکید نمود: اگر در محلی تجمع برف داشته باشیم و احتمال دهیم که استفاده از زنجیر چرخ اجباری است از تردد خودرو بدون زنجیر چرخ به خصوص در محور اورامانات جلوگیری خواهیم کرد.

شعبانی همچنین گفت: با توجه به اینکه در بعضی محورهای جاده ای ممکن است ریزش و رانش کوه وجود داشته باشد رانندگان نکات ایمنی در این خصوص را رعایت نمایند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه توسط رانندگان، گفت: به دلیل ورود روان آب ها به روی جاده ها و همچنین جمع شدن آب در سطح جاده ها به دلیل مسدود شدن گذرآبها ضروری است رانندگان با دقت و احتیاط رانندگی نمایند.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2520

به "تمام راه های کرمانشاه باز است ، بیشترین تردد در محورهای بزرگراهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام راه های کرمانشاه باز است ، بیشترین تردد در محورهای بزرگراهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید