تقویت سرمایه گذاری در شهرستان دیر، به آینده خوشبین هستیم

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، کریم علی حسنی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی های شهرستان دیر گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با ایثارگری کوشش می نمایند و با اینکه خود کمتر دیده می شوند برای خدمت به مردم و انعکاس فعالیت دستگاه های اجرایی می کوشند.

تقویت سرمایه گذاری در شهرستان دیر، به آینده خوشبین هستیم

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه افتخار به گذشته و امید به آینده شعار همیشگی مسئولان است، اضافه نمود: به آینده شهرستان خوشبین هستم چرا که با همت جمعی توسعه شکل می گیرد و رسانه ها با فعالیت شبانه روزی زمینه ساز تقویت توسعه و پیشرفت همه جانبه هستند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی برای جذب سرمایه و فعالیت سرمایه گذاران اجرا شده، افزود: خبرنگاران با تحلیل واقعیت های مثبت و واقعی و شفاف سازی فضا زمینه را برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان فراهم نمایند.

علی حسنی ابراز داشت: انقلاب اسلامی هدیه ارزشمند و گران بهایی است که با ایثار و جانفشانی مردان و زنان کشور اسلامی شکل گرفت هرچند نگاه هایی به این انقلاب و مردم می گردد که هزینه هایی دارد که جنگ ها، فشار و تگناهای مالی از این نمونه است و بستگی به یک دولت نیست و عامل داخلی یا خارجی دارد.

فرماندار شهرستان دیر گفت: مردم درگیر مسائلی هستند و اگر به تنش ها دامن بزنیم مسائل بیشتر می گردد و این شایسته نیست و باید کوشش کنیم به مرور از این دوران خارج شویم.

وی با اشاره به نظرات روابط عمومی ها و رسانه ها، توضیح داد: از نقدها سازنده و حفظ نظام و حریم ناراحت نمی شویم و مدیران نیز نباید از نقدها ناراحت شوند.

علی حسنی ادامه داد: نظارت بر پروژه های شهرستان، نظارت بر عملکرد دهیاری ها و برنامه محوری ادارات را اجرایی نموده ایم و برنامه های دیگری مانند نشست همه مدیران شهرستان با رسانه ها، نشست شوراها و شهرداران با مردم و رسانه ها، برگزاری دوره های آموزشی برای رسانه ها و خبرنگاران و انعکاس عملکرد ادارات به مردم باید عملیاتی گردد.

فرماندار شهرستان دیر گفت: برای راه اندازی رسانه مکتوب همکاری های لازم صورت می گیرد و در زمینه اخذ مجوز و فضای فعالیت آماده همکاری و مشارکت هستیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر نیز گفت: هدف از این نشست ها ایجاد گفتمان است و اگر این نشست ها تشکیل نگردد زمینه گله مندی فراهم می گردد که فرمانداری مصمم است چنین نشست هایی را ادامه دهد.

مسعود تنگستانی اضافه نمود: مدیران مکلف به ارتباط با رسانه هستند و کم کاری و کوتاهی در ارتباط با خبرنگاران در زمینه انعکاس فعالیت ها پذیرفتنی نیست و در ارزیابی آنان مؤثر است.

وی با بیان اینکه تکریم مردم لازم است، افزود: مدیران باید انتقادپذیر باشند و از خبرنگاران فاصله نگیرند چرا که تعامل و ارتباط با رسانه ها موجب تحول در ادارات می گردد.

در ادامه مشاور جوان فرماندار، بخشداران آبدان و بردخون و خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1771

به "تقویت سرمایه گذاری در شهرستان دیر، به آینده خوشبین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت سرمایه گذاری در شهرستان دیر، به آینده خوشبین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید