تغییر رشته فرزندان هیئت علمی از دامپزشکی به پزشکی متوقف شد

به گزارش کنفرانس هکا، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت از برطرف اثر دستور موقت شعبه 45 دیوان عدالت اداری در مورد ادامه روند تغییر رشته فرزندان اعضاء هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع داد.

تغییر رشته فرزندان هیئت علمی از دامپزشکی به پزشکی متوقف شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، کریم همتی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، اظهار کرد: با تصمیم شعبه 45 دیوان عدالت اداری، نامه شماره 520/505 یازدهم شهریور سال جاری معاونت آموزشی وزارت بهداشت کماکان لازم الاجرا است و تغییر رشته فرزندان اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی از دامپزشکی به دیگر رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی متوقف شده است.

همتی اضافه نمود: بر این اساس دستور موقت صادره از شعبه 45 دیوان عدالت اداری که مبین جلوگیری از نامه معاونت آموزشی در جهت عدم اجازه این روند بود با تصمیم جدید شعبه مذکور کان لم یکن شده است. نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی نامه ای به ریاست دیوان عدالت اداری برطرف اثر از دستور موقت صادره را درخواست نموده بود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت تاکید نمود: وزیر و معاونین وزارت بهداشت تمام کوشش خود را در جهت برقراری عدالت آموزشی به کار خواهند گرفت تا ضمن به حداقل رسیدن نگرانی آحاد جامعه از موضوع فوق که در چند روز اخیر انعکاس گسترده ای در فضای مجازی و رسانه ای پیدا نموده بود، امکان ادامه تحصیل افراد شایسته و توانمند در تمام رده های آموزشی فراهم گردد.

طرفداران رونالدو: مجله فوتبال و طرفداران بازکن محبوب رونالدو

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6543

به "تغییر رشته فرزندان هیئت علمی از دامپزشکی به پزشکی متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر رشته فرزندان هیئت علمی از دامپزشکی به پزشکی متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید