تصویر روز ناسا از یک کهکشان

به گزارش کنفرانس هکا، ناسا به عنوان تصویر روز خود عکسی از یک کهکشان مارپیچی منتشر نموده که در صورت فلکی آنتلیا با فاصله تقریبی 50/92 مایل واقع شده است.

تصویر روز ناسا از یک کهکشان

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، ناسا به عنوان تصویر روز خود عکسی از یک کهکشان مارپیچی منتشر نموده که در صورت فلکی آنتلیا با فاصله تقریبی 50/92 مایل واقع شده است.

NGC 3175 در سال 1835 توسط جان هرشل کشف شد و در دسته کهکشان های مارپیچی قرار می گیرد؛ کهکشان مارپیچی یک نوع از سه نوع اصلی کهکشان ها است که اولین بار توسط ادوین هابل و در سال 1936 رده بندی شد.

این کهکشان را می توان در این قاب از تلسکوپ فضایی هابل ناسا / ESA هابل مشاهده کرد که با مخلوط تکه های روشن گازهای درخشان، خطوط تاریک گرد و غبار، هسته روشن و بازوهای پیچ خورده و گردباد، دست به دست هم می زند تا زیبایی خاصی به خود بکشاند.

گروه NGC 3175 شامل چندین کهکشان مارپیچی بزرگ و بسیاری از کهکشان های مارپیچی و ماهواره ای با جرم پایین است. گروه های کهکشان بعضی از معمول ترین گردهمایی کهکشانی ها در کیهان هستند و حدود 50 کهکشان را تشکیل می دهند که همگی از طریق جاذبه به هم وصل شده اند.

این تصویر شامل مشاهدات مربوط به دوربین گسترده میدان 3 هابل است.

انتهای پیغام/

رپورتاژ رایگان: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

روسیه: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7764

به "تصویر روز ناسا از یک کهکشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر روز ناسا از یک کهکشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید