ترامپ: مناظره نامزدهای دموکرات کسل کننده بود

به گزارش کنفرانس هکا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از مناظره میان دو نامزد اصلی حزب دموکرات که به دنبال به دست آوردن نامزدی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 هستند انتقاد کرد.

ترامپ: مناظره نامزدهای دموکرات کسل کننده بود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتی از مناظره میان دو نامزد اصلی حزب دموکرات که در حال رقابت برای کسب نامزدی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا هستند انتقاد نموده و آن را کسل نماینده توصیف نموده است.

ترامپ در توئیتی درباره این مناظره که بین جو بایدن، معاون سابق رئیس جمهور آمریکا و برنی سندرز، نماینده ایالت ورمونت در مجلس سنای آمریکا برگزار گردید نوشت: باید بگویم مناظره بسیار کسل نماینده ای بود.

هر یک از این نامزدها در صورت پیروزی در مرحله درون حزبی انتخابات و معرفی به عنوان نامزد حزب دموکرات باید با دونالد ترامپ که در کوشش برای انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور آمریکا است رقابت نمایند.

مناظره دیشب در ابتدا قرار بود مقابل مخاطبان برگزار گردد اما به دلیل نگرانی ها از شیوع کرونا در آمریکا این برنامه لغو شد و به استودیویی در واشنگتن بدون تماشاگر منتقل شد.

ترامپ در توئیتش جو بایدن را که در حال حاضر پیشتاز مرحله درون حزبی انتخابات به شمار می رود به دروغگویی متهم کرد. او گفت: بایدن با گفتن اینکه من (ترامپ) می خواهم [برنامه] امنیت اجتماعی و برنامه مراقبت های پزشکی را قطع کنم دروع گفت. اینها همه چیزهایی است که اینها 4 سال پیش هم گفتند و اتفاقی نیفتاد. در واقع من بودم که برنامه امنیت اجتماعی و مراقبت اجتماعی را نجات دادم. من این برنامه ها را قطع نمی کنم ولی آنها این کار را می نمایند هوشیار باشید.

طرفداران رونالدو: مجله فوتبال و طرفداران بازکن محبوب رونالدو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9283

به "ترامپ: مناظره نامزدهای دموکرات کسل کننده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: مناظره نامزدهای دموکرات کسل کننده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید