ترامپ برای شرکت در کارزار انتخاباتی راهی فلوریدا می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، دونالد ترامپ که اکنون خود آلوده به کووید-19 است، میخواهد با ادامه زیرپا نهادن توصیه های بهداشتی برای حضور در کارزار انتخاباتی خود راهی ایالت فلوریدا گردد.

ترامپ برای شرکت در کارزار انتخاباتی راهی فلوریدا می گردد

ترامپ درحالی ساعاتی پیش در حساب توئیتر خود از رفتن به فلوریدا اطلاع داد که بنابر توصیه های پزشکی وی بعنوان ناقل ویروس کرونا باید دوران قرنطینه خود را سپری کند.

ترامپ درحساب توئیتر شخصی خود نوشت: روز دوشنبه به زودی در سنفورد (Sanford) ایالت فلوریدا برای یک گردهمایی عظیم خواهیم بود.

ترامپ درحالی قصد رفتن به فلوریدا را دارد که با توجه به آلوده بودن به ویروس کرونا، یک فرد ناقل به این ویروس به شمار می رود، چراکه خطر آلوده کردن اطرافیان خود با حضور در این همایش را دارد.

از سویی دیگر مناظره دومین مناظره بین ترامپ با جو بایدن رقیبت دموکرات انتخاباتی وی لغو شد، ترامپ با علم بر اینکه مناظره حضوری به علت آلوده بودن وی به کووید-19 میسر نخواهد بود، انجام مناظره مجازی را رد و بر مناظره حضوری تاکید ورزید.

ترامپ در نخستین مناظره با جو بایدن که نهم مهرماه برگزار گردید، در نظرسنجی های به عمل آمده در پایان بازنده این مناظره شناخته شد.

ترامپ با 43 درصد آرا در برابر 56 درصد آرای بایدن در این مناظره عرصه را به رقیب دموکرات خود باخت.

اما اندک زمانی بعد، ترامپ یازدهم مهرماه 1399 گفت که تست های تشخیصی انجام گرفته از او و ملانیا همسرش، مثبت است و دوره قرنطینه خود را شروع می نمایند وی سپس به دنبال وخامت بیماری به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل شد.

رسانه های حامی دموکرات ها به خبر ابتلای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به بیماری کووید 19 با دیده تردید نگریستند در حالیکه او در شش ماه گذشته به عناوین مختلفی منکر این ویروس شده بود و با طرح پرسش های مختلف و با توجه به سوابق ترامپ در دروغگویی، آن را ترفندی انتخاباتی دانستند.

بنابر نظرسنجی مشترک شبکه تلویزیونی سی ان ان و موسسه نظرسنجی اس. اس. آر. اس (CNN،SSRS) که از 10 تا 13 مهرماه از یکهزار و 205 شهروند آمریکایی به عمل آمد نشان داد که 69 درصد آمریکایی ها تا حدی و یا بطورکل به اظهار مقامات کاخ سفید درباره ابتلای ترامپ به کووید-19، اعتماد ندارند.

ترامپ که تنها به مدت سه روز برای مداوای خود در بیمارستان والتر رید در شمال پایخت آمریکا به سر برد، به کاخ سفید بازگشت و در برابر دوربین رسانه ها ماسک بهداشتی خود را از چهره برداشت و آن را در جیب کتش قرار داد.

لانرس گاستن (Lawrence Gostin) بنیانگذار و مدیر موسسه اونیل در زمینه حقوق بهداشت جهانی (Public health law) در انتقادی صریح از آنچه ترامپ انجام و پیغامی نادرست را به آمریکایی ها داد، به سی ان ان گفت: چنین رفتاری از سوی ترامپ بعنوان رئیس جمهوری آمریکا حاکی از آن است که وی وجاهت اخلاقی ندارد.

شبکه تلویزیونی سی ان ان در 15 مهرماه 1399 با پرداختن به رفتار ترامپ در یک گزارش انتقادی نوشت: رفتارهای ترامپ بعنوان رئیس جمهوری آمریکا باید سرلوحه ای برای دیگر آمریکایی ها باشد، اما وی با رفتاری مغایر با دستورالعمل های اعلام شده برای مقابله با ویروس کرونا، پیغام های متناقضی به دیگران می فرستد.

ترامپ درحالی میخواهد بعنوان ناقل به بیماری کووید-19 راهی ایالت فلوریدا گردد که هم اکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از هفت میلیون و 890هزار نفر عبود کرد که از این تعداد نیز بیش از 218 هزار نفر جان باخته اند، کارشناسان و تحلیلگران مسائل داخلی شرایط کنونی آمریکا در شیوع این ویروس را متوجه سو مدیریت ترامپ و دولت وی دانسته اند. ، ایرنا

مجله عکسها: مجله تفریحی و سرگرمی عکسها

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 11952

به "ترامپ برای شرکت در کارزار انتخاباتی راهی فلوریدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ برای شرکت در کارزار انتخاباتی راهی فلوریدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید