بیست و پنجمین جشنواره ورزشی بین دانشکده ای آبان و آذر در دانشگاه تبریز می شود

به گزارش کنفرانس هکا، مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره ورزشی بین دانشکده ای دانشجویان دختر و پسر آبان و آذر ماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد.

بیست و پنجمین جشنواره ورزشی بین دانشکده ای آبان و آذر در دانشگاه تبریز می شود

سعید اهری زاده، مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی بین دانشکده ای گفت: بیست و پنجمین جشنواره ورزشی بین دانشکده ای دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز همچون سال های گذشته در آبان و آذر ماه سال جاری در این دانشگاه برگزار می شود.

اهری زاده بیان نمود: این دوره از مسابقات طبق روال سال های پیش با هدف گسترش فرهنگ حرکت و ورزش جهت افزایش نشاط عمومی در بین دانشجویان و جذب و مشارکت در برنامه های سازنده و فعالیت های فراگیر ورزشی برای تقویت روحیه، ایجاد شور و نشاط و شادابی و همچنین توسعه فعالیت های ورزشی و رقابت های سالم بین دانشکده ها به مدت دو ماه در مجموعه های ورزشی استادیوم و ژیمنازیوم دانشگاه برگزار خواهد شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز شرح داد: ایجاد زمینه مساعد برای وفاق جمعی و وحدت دانشجویی، تقویت روحیه شور و نشاط و شادابی و جلوگیری از رخوت و سستی در بین دانشجویان، توسعه مشارکت و مسئولیت پذیری دانشجویان در سازماندهی و اجرای فعالیت های ورزش دانشجویی، تقویت فعالیت های ورزشی درون دانشگاهی و توسعه رقابت های بین دانشکده ای و انتخاب تیم های منتخب دانشگاه جهت شرکت در مسابقات کشوری و چند جانبه از جمله دیگر اهداف برپایی این آن اعلام شده است.

وی گفت: دانشجویان علاقمند برای شرکت در این جشنواره در رشته های مختلف ورزشی می توانند به سرپرستان ورزشی دانشکده خود مراجعه کنند.

آموزشگاه ما: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6727

به "بیست و پنجمین جشنواره ورزشی بین دانشکده ای آبان و آذر در دانشگاه تبریز می شود" امتیاز دهید

1 کاربر به "بیست و پنجمین جشنواره ورزشی بین دانشکده ای آبان و آذر در دانشگاه تبریز می شود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و پنجمین جشنواره ورزشی بین دانشکده ای آبان و آذر در دانشگاه تبریز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید