بنیامین به باشگاه انیمیشن های میلیاردی پیوست

به گزارش کنفرانس هکا، انیمیشن سینمایی بنیامین پس از یک ماه اکران در سینما های کشور به فروشی بیش از یک میلیارد تومان رسید.

بنیامین به باشگاه انیمیشن های میلیاردی پیوست

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، انیمیشن سینمایی بنیامین کاری از موسسه پویانمایی آینده نگار به تهیه کنندگی مصطفی حسن آبادی و کارگردانی محسن عنایتی پس از یک ماه اکران در سینما های کشور توانست به باشگاه انیمیشن های میلیاردی بپیوندد.

از سال 93 تاکنون 15 انیمیشن سینمایی در سینما های کشور اکران شده اند که از این بین تنها انیمیشن های فیلشاه، شاهزاده روم، بنیامین و رئال انیمیشن مبارک توانستند فروش بیش از یک میلیارد تومان در گیشه سینما ها داشته باشند.

بنیامین در حالی به باشگاه انیمیشن های میلیاردی پیوسته است که از آغاز اکران با مسائل متعددی از جمله نداشتن سرگروه سینمایی، اکران همزمان سه فیلم کودک، قطع سراسری اینترنت و افت فروش سینما ها به دلیل حوادث اخیر و در پی آن تعطیلی اردو های دانش آموزی، برودت هوا و آلودگی روبرو بوده است.

انیمیشن سینمایی بنیامین شهریور ماه امسال با حضور در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان مورد استقبال بچه ها و خانواده ها قرار گرفت و توانست جایزه بهترین پویانمایی این جشنواره را کسب کند. مدیریت تبلیغات انیمیشن سینمایی بنیامین را هادی اسماعیلی، که پیش از این مدیرت تبلیغات انیمیشن های فیلشاه و شاهزاده روم را نیز برعهده داشته، انجام داده است.

در خلاصه داستان بنیامین آمده است: خرابکاری آشر، دوست بامزه، اما دست و پا چلفتی بنیامین باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می شود. بنیامین تصمیم می گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجرا های پرفراز و نشیب بنیامین و آشر....

ترکیه: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

مجله دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7641

به "بنیامین به باشگاه انیمیشن های میلیاردی پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیامین به باشگاه انیمیشن های میلیاردی پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید