بلیط هواپیما به نیس مقصد آرامش

به گزارش کنفرانس هکا، برای یک سفر تابستانی، شهرهای ساحلی بهترین مقاصند، حال تصور کنید این شهر ساحلی مجموعه ای از امکانات مختلف مثل اسکله های تفریحی، فروشگاه ها، رستوران ها و موزه ها را نیز دراختیارتان قرار دهد، مقصدی که آن را برای انواع سفرهای خانوادگی، محبت آمیز و حتی گذران ماه عسل مناسب می نماید،اگر به چنین سفری علاقمند شدید کافی است بلیط هواپیمای خود را به مقصد نیس بگیرید، شهری در جنوب فرانسه و در کنار دریای مدیترانه زیبا!

بلیط هواپیما به نیس مقصد آرامش

نیس در منطقه آلپ کوت دازور بوده و دارای یک فرودگاه بین المللی است که مقصد بسیاری از گردشگران پروازهای خارجی است. جالب است بدانید که این کلان شهر تنها میزبان جشنوراه فیلم کن یکی از معتبرترین رویدادهای سینمایی نیست، بلکه در زمان های دیگر نیز مقصد بسیاری از هنرمندان و نویسندگان هم هست.

بلیط هواپیما به گردشگاه انگلیسی Promenade des Anglais

خیابانی زیبا به همان سبک معماری آشنای فرانسوی؛در این خیابان ساحلی که پر است از درختان نخل ،افراد بسیاری را در حال قدم زدن و یا دوچرخه سواری خواهید دید.

اما چرا به اینجا گردشگاه انگلیسی می گویند؟ در واقع این منطقه توسط رورند لوئیس وی انگلیسی در سال 1820 و به هزینه شخصی او توسعه یافت و این امر در شهرت دریافت این خیابان به گردشگاه انگلیسی بی تاثیر نبوده است. اگر اهل غذاهای دریایی هستید به شما توصیه می کنیم در یکی از رستوران های این منطقه توقف نموده و غذایی میل کنید.

بلیط هواپیما به بخش قدیمی شهر نیس

شهر نیس نیز مثل دیگر شهرهای اروپایی بخشی قدیمی و زیبا دارد، درست مثل یک نقاشی بر روی کارت پستال؛ وقتی در این خیابان های باریک و قدیمی قدم می زنید، می توانید از بناهایی با معماری به سبک مدیترانه ای دیدن کنید.

قدم زدن ودیدار از بازار گل که صبح ها برپا می گردد، گردشی جالب و دیدنی خواهد شد و اگر اهل عکاسیباشید، می توانید قاب هایی زیبایی را ثبت کنید،در همین منطقه یک بازار محلی نیز وجود دارد که می توانید از آن خوراکی های دریایی، سبزیجات و میوه های بومی خریداری کنید.

بلیط هواپیما برای موزه گردی در شهر نیس

اگر در بخش قدیمی شهر هستید و به موزه و گالری گردی علاقه دارید سری به موزه الکسیس بزنید، الکسیس از نقاشان قرن نوزدهم بوده که آثار آبرنگ او از نیس بسیار معروف شده است.

موزه معروف دیگری که مقصد بسیاری از مسافران پروازهای خارجی است، ماتیس است، ماتیس نقاشی شهیر است که آثارش در این موزه نمایش داده می گردد، ساختمان این موزه نیز بسیار دیدنی بوده و در باغی به سبک ایتالیایی واقع شده است.

موزه هنرهای معاصر می تواند مقصد بعدی شما در این سفر هنری-تاریخی باشد، در اینجا از مجموعه ای دیدنی متعلق به دهه های 60 و 70 دیدن خواهید کرد. موزه های هنرهای زیبا نیز از دیگر بناهای دیدنی نیس است که در آن آثاری از هنرهای تجسمی به ویژه نقاشی های قرون 17 تا 19 به نمایش درآمده است.

در ادامه می توانید سری به موزه شاگال، یکی دیگر از نقاشان شهیر فرانسوی بزنید.

بلیط هواپیما به قلعه تپه

سال ها پیش وقتی یونانیان که به فرانسه رسیده بودند در این جزیره اقامت گزیدند. حال این مکان یکی از گردشگاه های مهم نیس است.

وقتی به بالای آن می روید می توانید مناظری زیبا از شهر را ببینید. شما می توانید اینجا پیاده روی، دوچرخه سواری و یا عکاسی کنید.

بلیط هواپیما به فرانسه کشور مد و فشن

افراد بسیاری هستند که به قصد خرید بلیط هواپیمای خود را به مقصد نیس می گیرند. شما هم اهل خرید هستید؟

در بخش قدیمی شهر می توایند بوتیک هایی کوچک و زیبا را بیابید، اینجا بسیاری از طراحان لباس فرانسوی و بومی مغازه هایی دیدنی دارند اما اگر می خواهید از برندها و مدهای روز دیدن کنید می توانید به میدان طلایی یا همان Carré dOR، Avenue de Suède، Rue Paradis بروید. Galéries Lafayette نیز یکی از زیباترین مراکز خرید است که گردش در آن خالی از لطف نیست.

بلیط هواپیما برای گردش بر روی مدیترانه

نیس شهر محبوب علاقمندان به ورزش نیز هست؛ در شهر دوچرخه سواران و اسکیت بازان بسیاری را خواهید دید به علاوه نیس در نزدیکی دریا است و این یعنی امکان انجام ورزش های آبی بر روی این دریای زیبا، فعالیت هایی همچون قایق سواری، یات سواری، اسکی روی آب و …

نیس با ساحل های زیبا، مراکز خرید، خیابان هایی با معماری چشم نواز مقصدی تابستانی و رویایی است که می تواند شما را برای ادامه کارهای خود سرشار از انرژی کند.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به نیس فرانسه به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به فرانسه ، برای دیدن کلیک کنید.

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: سفرستان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9830

به "بلیط هواپیما به نیس مقصد آرامش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به نیس مقصد آرامش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید