بفرمایید تهـران

به گزارش کنفرانس هکا، تهران ویژگی منحصربه فردی دارد و آن وجود بزرگترین و کهن ترین برج های ایران است،خارجی ها نیز بدون دغدغه ای می توانند با وجود 5 هزار راهنمای گردشگری مسلط به زبان های دنیا به تهران سفر کنند، بنابراین به گفته مدیرکل میراث فرهنگی تهران: بفرمایید تهران.

بفرمایید تهـران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، رجبعلی خسروآبادی - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در معرفی مهمترین جاذبه های گردشگری تهران گفت: تهران ویژگی خاص آن این است که برخی جاذبه های را دارد که در ایران منحصر به فرد است، مانند برج ها.

خسروآبادی در شرح منحصر به فرد بودن برج های تهران مطرح نمود: در تهران جمله بزرگترین برج ایران یعنی برج میلاد را داریم تا کهن ترین برج که برج طغرل است که فقط در تهران می توان این برج ها را با اینگونه صفات پیدا کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران ادامه داد: ما در بالاترین ارتفاع تهران می توانیم به برف برسیم و در پایین ترین سطح این شهر به کویر دست پیدا کنیم و همه این راستا را از شهر عبور کنیم نه از جاده - بنابراین هیچ شهری در کشور نیست که چنین ویژگی داشته باشد.

خسروآبادی شرح داد: از لحاظ راهنمایی گردشگری در تهران بالغ بر 5 هزار راهنما داریم و با هر زبانی می توانید در تهران راهنمایی گردشگری پیدا کنید که اطلاعات آنها در وبگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در پایان با اشاره به پتانسیل های راهنمایان گردشگری در تهران گفت: بنابراین هر زمان خواستید به تهران بیائید از این راهنمایان استفاده کنید؛ پس بفرمایید تهران.

بیست آمار: آشنایی با علم آمار و ریاضیات

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8690

به "بفرمایید تهـران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بفرمایید تهـران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید