بسته های کمکی اردوغان به ترامپ با شعری از مولانا

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس جمهور ترکیه در نامه ای به همتای آمریکایی اش توضیح داد آنکارا به عنوان شریک معتمد و قدرتمند به همبستگی با واشنگتن ادامه داده و با کوشش های مشترک بر کرونا فائق خواهیم آمد.

بسته های کمکی اردوغان به ترامپ با شعری از مولانا

به گزارش خبرنگاران، به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی نامه ای به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: کشورمان برای تامین نیازهای اساسی در راستای مبارزه با شیوع بیماری و فرایند عادی سازی شرایط کشور آمریکا، به عنوان یک هم پیمان معتمد و قدرتمند به همیاری و همبستگی با ایالات متحده ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور ترکیه توضیح داد: تحولات اخیر در منطقه اهمیت استمرار اتحاد و همکاری مستحکم ترکیه و آمریکا را نشان می دهد.

اردوغان در این نامه که به همراه محموله یاری های پزشکی ترکیه به آمریکا ارسال شده است، گفت: معتقدم که با کوشش های مشترک مان بر بیماری کووید-19 فائق خواهیم آمد و با تجارب و امکانات جدید که هنگام مقابله با این بحران دریافت نموده ایم، در زمینه بهداشت عمومی با گام های مستحکم تری پیش خواهیم رفت.

رئیس جمهور ترکیه در رابطه با ارسال این یاری ها گفت: امیدوارم این یاری های ترکیه در بهبود و شفای بیماران آمریکایی نقش داشته باشد. یقین دارم مردم آمریکا با صبر و بردباری این بحران جهانی را در کوتاه مدت پشت سر خواهند گذاشت.

به همین دلیل روز گذشته یک ففرایند هواپیمای باربری نظامی حامل لوازم پزشکی شامل کیت های تشخیص سریع کووید-19، ماسک و لباس های حفاظتی به آمریکا اعزام شد.

این یاری های پزشکی که به دستور رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و از سوی وزارت خانه های دفاع ملی و بهداشت تهیه شده از طریق هواپیمای ترابری ایرباس A-400M متعلق به وزارت دفاع ملی کشور ارسال شد.

روی بسته های حاوی این یاری های پزشکی نیز به زبان کشور مقصد، شعر بعد نومیدی بسی امیدهاست/ از پس ظلمت بسی خورشیدهاست از مولانا درج شده است.

310311

آموزشگاه ما: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10248

به "بسته های کمکی اردوغان به ترامپ با شعری از مولانا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته های کمکی اردوغان به ترامپ با شعری از مولانا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید