برهانی: استقلال با سیستم مدرن استراماچونی، دوست داشتنی شده است، کالدرون از مورینیو الگوبرداری کرد!

به گزارش کنفرانس هکا، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: سیستم 2-5-3 استراماچونی با سیستم دوران ما تفاوت زیادی دارد و آبی پوشان این روزها به تیمی دوست داشتنی تبدیل شده اند.

برهانی: استقلال با سیستم مدرن استراماچونی، دوست داشتنی شده است، کالدرون از مورینیو الگوبرداری کرد!

آرش برهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره رجحان 4 بر 2 استقلال مقابل تراکتور در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، گفت: پیش از شروع فصل صحبت هایی انجام دادم و گفتم استقلال تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جدید باید در فضای استقلال جا بیفتند تا هماهنگ تر شوند. تیمی که 70،80 درصد آن تغییر نموده و تنها سه، چهار بازیکن از فصل گذشته در ترکیب قرار دارند. وریا غفوری، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی و یکی دو بازیکن دیگر از سال گذشته باقی مانده اند. داریوش شجاعیان هم بازیکن فصل گذشته بود که متأسفانه مصدوم شد و برای او خیلی ناراحت شدم، بازیکنی که در اوج آمادگی دچار مصدومیت شد.

سیستم 2-5-3 استراماچونی، مدرن است، مثل بلژیک

این هفته زمان خوبی بود تا استراماچونی بتواند تیمش را برای بازی با تراکتور جفت و جور کند. وی با بیان این جمله اضافه نمود: استقلال بازی روانی مقابل تراکتور انجام داد و نتیجه اش را گرفت. سیستمی که استقلال با آن بازی می نماید، ریزه کاری زیادی دارد و بازی در آن سخت است. سال 88-87 با سیستم 2-5-3 قهرمان شدیم و خیلی ها سیستم فعلی استقلال را با آن موقع مقایسه می نمایند، در صورتی که این مقایسه اشتباه است، چرا که در سیستم 2-5-3 سال 87 یک دفاع در رأس عقب بود و دو دفاع جلوی آن. سیستم 2-5-3 استراماچونی مدرن است و سه دفاع در یک خط قرار می گیرند. می توان تیم ملی بلژیک را مثال زد که با این سیستم بازی می نماید.

استقلال به همان تیم دوست داشتنی تبدیل شده است

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اعلام نمود: استقلال همان تیم دوست داشتنی شده که از آن انتظار می رفت. امیدوارم نمایش خوب استقلال را در بازی های بعدی هم ببینیم. حساسیت بازی با تراکتور باعث شد بازیکنان حس مسئولیت و انگیزه بیشتری داشته باشند و انتظار می رود که در دیدارهای بعدی که اهمیت زیادی هم دارد، چنین نمایشی داشته باشند.

اظهارات استراماچونی قشنگ و حرفه ای بود

برهانی در ادامه گفت وگو با خبرنگاران به اظهارات استراماچونی بعد از پیروزی در تبریز اشاره نمود و گفت: چقدر مصاحبه استراماچونی قشنگ و حرفه ای بود. او از تیم تراکتور و شخصیت مصطفی دنیزلی تمجید کرد. دنیزلی یکی از مربیان تأثیرگذار من بود و می دانم چقدر این مرد خوب است. استراماچونی توصیه جالبی هم به بازیکنان نموده و گفته هیجان خود را کنترل نمایند، چرا که جهت طولانی در پیش دارند. خوشحالی بازی با تراکتور امروز تمام شد و آن بازی به تاریخ پیوست. از الان همه باید برای بازی بعدی تمرکز نمایند.

نتیجه بازی با تراکتور به خاطر صحبت های استراماچونی بود

وی اعلام نمود: سرمربی استقلال قبل از بازی با تراکتور و دیدارهای قبلی در صحبت هایش اصرار می کرد که ما استقلال هستیم، تیمی بزرگ که همه باید بدانند در چه جایگاهی واقع شده است. این مسئله نشان از حرفه ای بودن استراماچونی می دهد. او به خوبی آسیب شناسی و بارها به نکات مثبت پوشیدن پیراهن استقلال اشاره نموده است. استقلال یک تیم بزرگ است و همه انتظار برد دارند. او این موضوع را به بازیکنان گوشزد کرد تا نتیجه اش نمایش استقلال در بازی با تراکتور باشد.

سعی کردم صحبت های گزارشگر تبریز را نشنوم

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات عجیب گزارشگر دیدار تراکتور و استقلال گفت: سعی کردم صحبت های او را نشنوم! قبلا یک برنامه در رابطه با بی طرفی گزارشگران ساخته شد که آیتم جالبی بود. متأسفانه می بینیم حتی وقتی پرسپولیس هم به تبریز می رود، طرفداران این تیم هم از گزارشگر تبریز ناراحت می شوند. او سعی می نماید با بزرگ نمایی تیم های دیگر را زیر سؤال ببرد. این حرف ها بیشتر کاربرد استانی دارد، اینکه آذری های عزیز و طرفداران تراکتور بدانند گزارشگر برای خودشان است، اما وقتی بازی از شبکه سراسری پخش می گردد، عنوان کردن چنین حرف هایی کار درستی نیست.

زمان ما هم پیشکسوتان حرف هایی مطرح می کردند

برهانی در مورد ناراحتی بازیکنان از بعضی از اظهارنظرهای پیشکسوتان استقلال اعلام نمود: بازیکنان استقلال باید بدانند همواره این صحبت ها مطرح می گردد. زمان خودمان 12،13 ملی پوش داشتیم و حرف هایی زده می شد که باعث آزرده خاطر بعضی بازیکنان می شد. ما درک و وانمود می کردیم که صحبت ها از روی دلسوزی است، شاید اگر در تیم حضور داشتند، بیشتر با مسائل آشنا می شدند. امیدوارم مجموعه استقلال از مدیریت، کادر فنی، بازیکنان، پیشکسوتان و طرفداران این روزها یکدل باشند.

کالدرون از مورینیو الگوبرداری نموده است!

برهانی در واکنش به اظهاراتی که گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در مورد استقلال انجام داد، به خبرنگاران گفت: او می خواهد مانند مورینیو رفتار کند. مورینیو در هر تیمی حضور داشته، از تیم های رقیب حرف می زد و فرافکنی می کرد تا هم بین طرفداران محبوب گردد و هم فشار را از روی خودش بردارد. کالدرون از مورینیو الگوبرداری نموده، اما اینجا ایران است و نباید چنین صحبت هایی عنوان کرد.

مسائل، باعث ناراحتی طرفداران از مدیریت شده است

مهاجم تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا طرفداران با وجود بردهای اخیر تیم شان علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه موضع می گیرند، گفت: استقلال سال جاری مسائل زیادی داشته و شاید این مسائل باعث دلخوری و ناراحتی طرفداران شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6978

به "برهانی: استقلال با سیستم مدرن استراماچونی، دوست داشتنی شده است، کالدرون از مورینیو الگوبرداری کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برهانی: استقلال با سیستم مدرن استراماچونی، دوست داشتنی شده است، کالدرون از مورینیو الگوبرداری کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید