برج تلویزیون برلین

به گزارش کنفرانس هکا، اولین بار است که قصد دارید به برلین بروید؟ پس مطمئن باشید سفر فراموش نشدنی در انتظار شماست.

برج تلویزیون برلین

برلین پایتخت آلمان و عظیم ترین شهر این کشور است. به علاوه مرکز سیاسی، فرهنگی و هنری آلمان هم هست. یکی از جالب ترین نکات در خصوص برلین تاریخچه ققنوس وار آن است. اما این جاهای دیدنی ممکن است کمی شلوغ باشند و مجبور شوید ساعت ها در صف ورود بمانید. یکی از جاذبه های این شهر برج تلویزیون برلین است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا این برج را بشناسیم.

معرفی برج تلویزیون برلین

این برج را تقریبا از همه جای برلین می توانید ببینید. برج تلویزیون برلین در سال 1970 افتتاح شد و سومین برج بلند در اروپاست. سالیانه 60 میلیون جهانگرد از این برج بازدید می نمایند. برج تلویزیون را در ابتدا به عنوان نماد اقتدار آلمان شرقی ساختند، ولی امروزه به عنوان نماد کل آلمان شناخته شده است.

بهترین کار برای آغاز یک سفر رویایی این است که منظره کل شهر را از بالاترین نقطه ممکن ببینید. تراس این سازه در ارتفاع حدودا 200 متری قرار گرفته است و از آن بالا می توانید تمام شهر را تماشا کنید.

برای اینکه برای مدت طولانی در صف آسانسور و ورود به این مکان منتظر نمانید، بهتر است بلیط های خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید. کنار پنجره های رستوران بنشینید و در حالی که کنار خانواده صبحانه خود را میل می کنید منظره صبحگاهی شهر را هم به نظاره بنشینید. جالب اینجاست که حتما هم مجبور نیستید صبح خیلی زود از خواب بیدار شوید، ورودی های برج از ساعت 11 باز می شوند!

رستوران گردان برلین

هم چنین یکی از لوکس ترین رستوران های شهر برلین، رستوران گردان برج تلویزیون این شهر می باشد که در محله الکساندر پلاتز پایتخت آلمان واقع شده است. رستوران گردان برلین در ارتفاع 207 متری از سطح زمین واقع شده است که دارای بهترین چشم انداز از این شهر زیبا و سرسبز اروپایی ست.

این رستوران مدرن در یک محیط بسیار زیبا قرار گرفته است که فرصت خوبی را برای لذت بردن از غذاهای آلمانی و همچنین بین المللی فراهم می نماید و همان طور که گفتیم، یکی از معروفترین رستوران های شهر برلین می باشد که خاطرات بیاد ماندنی را خصوصا برای جهانگرد ها باقی می گذارد.

این رستوران یک چشم انداز فوق العاده زیبا دارد و در حالی که از بهترین غذاها لذت می برید از بالاترین نقطه می توانید به تمامی نقاط برلین نگاه کنید و خاطرات خوبی را ثبت کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با جاذبه های جهانگردی آلمان آلمان؛ غول اقتصاد اروپا را مطالعه کنید.

اردکان خبر: با قدیمیترین سایت خبری فارسی همراه شوید

منبع: پیام دلتا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 11973

به "برج تلویزیون برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج تلویزیون برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید