برانکو:الان چه بگویم؟ داوران 4 امتیازمان را گرفتند

به گزارش کنفرانس هکا، در این شرایط درباره داوری چه باید بگویم؟در این شرایط مسائل خیلی جزیی هم می تواند تاثیر گذار باشد. 4 امتیاز داوران از ما گرفتند همان طور که در فینال آسیا داوری برای ما مشکل ساز بود.

برانکو:الان چه بگویم؟ داوران 4 امتیازمان را گرفتند

فشردگی بازی ها در این دیدار تاثیری نداشت

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از دیدار تیم های پاختاکور و پرسپولیس گفت: دیروز(یکشنبه) خبرنگارانی از ایران آمدند و درباره داوری از من پرسیدند که من خواستم آنها را آرام کنم اما الان چه باید بگویم؟ همه عملکرد داوری را دیدند.

وی در ادامه نشست خبری خود درباره اینکه پرسپولیس سال قبل نایب قهرمان آسیا شد اما چه شد که این دوره از مرحله گروهی حذف شدید؟ اضافه کرد: من بعد از قرعه کشی هم گفتم در گروه سختی قرار گرفتیم. هر تیمی می توانست از این گروه صعود کند. وقتی هر 4 تیم برای صعود برنامه ریزی کردند جزییات می تواند معین نماینده باشد. در این شرایط درباره داوری چه باید بگویم؟در این شرایط مسائل خیلی جزیی هم می تواند تاثیر گذار باشد. 4 امتیاز داوران از ما گرفتند همان طور که در فینال آسیا داوری برای ما مشکل ساز بود.

برانکو در خصوص برنامه ریزی بازی ها و خستگی بازیکنان پرسپولیس گفت: بله مشخصا این تعداد بازی ها روی اجرای یک تیم نه پرسپولیس بلکه هر تیمی اثر می گذارد. فشردگی بازی ها امروز در بازی بچه ها تاثیری نداشت چرا که خیلی خوب بازی کردند اما کوشش بچه ها به نتیجه نرسید چرا که به دنبال برد در این بازی بودیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه فکر می کنید چه تیم هایی از این گروه صعود می نمایند گفت: السد تیم خیلی خوبی است و من فکر می کنم السد در کنار پاختاکور از این گروه صعود نمایند.

وی ادامه داد: در بازی اول گل آفساید خوردیم. در بازی با السد هم گل در دقایق آخر دریافت کردیم اما الان در زمین حریف بازی کردیم و نمی توانیم 25 موقعیت ایجاد کنیم. داور یک پنالتی صد در صد ما را نگرفت. همه این صحنه را دیدند اما فقط داور ندید. حریف یک بازیکن کلیدی داشت و آن هم داور بود. ما چه می توانیم بگوییم. ما مقابل پاختاکور بازی کردیم و موقعیت به دست آوردیم اما گل نزدیم. بهترین بازیکن حریف دروازه بان این تیم بود.

1

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3102

به "برانکو:الان چه بگویم؟ داوران 4 امتیازمان را گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو:الان چه بگویم؟ داوران 4 امتیازمان را گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید