با 3 مورد از باشکوه ترین هتل های جهان آشنا شوید

به گزارش کنفرانس هکا، یکی از مهمترین دغدغه های یک سفر لذت بخش، پیدا کردن هتلی راحت و با امکانات خوب است، چرا که جایی که در آن اقامت می کنید، تاثیر زیادی بر تجربه و لذت سفرتان می گذارد. هر کسی بر اساس بودجه و توان اقتصادی خود هتلی رو انتخاب می نماید، اما هستند کسانی که مهمترین چیز برایشان اقامت در بهترین هتل های جهان است که 3 مورد از آنها را در این قسمت به شما معرفی می کنیم.

با 3 مورد از باشکوه ترین هتل های جهان آشنا شوید

هتل لاکشِری کالکشن (Luxury Collectio)

در تاریخ نهم سپتامبر 2014، لاکشِری کالکشن (Luxury Collectio)، به عنوان بخشی از گروه هتل ها و اقامتگاه های دنیای اِستاروود (Starwood)، گشایشکَسِل هتل (Castle Hotel)، در شهر دالیان چین را خاطرنشان کرد. این هتل که به گروه ییفَنگ (Yifang)، تعلق دارد، توسط اِستار وود اداره خواهد شد. کَسِل هتل، اولین هتل چین با این برند است که اقامتی مجلل همراه با آشنایی با تمدن و فرهنگ این کشور را در اقامتگاهی سلطنتی به ساکنان خود هدیه می دهد.

این هتل دیدنی که با سبک باواریایی خود و با شکوه هر چه تمام تر در شهر و بندر دریایی مهم دالیان (Dalian)، در شمال شرقی کشور چین قرار گرفته، گویی از میان قصه های پریان سر برآورده است. این هتل تماشایی که بر فراز کوهستان وانگسیا (Wanxia)، ساخته شده است، بر خلیج زینگهای (Xinghai Bay) و دریای زرد تسلطی کامل دارد. .

این سازه با برج و باروهایی شبیه به قصرهای انیمیشن های دیزنی، چشم اندازی گسترده از مناظر اطراف را در دسترس مهمانان قرار می دهد. این هتل هم همانند قصرهای زیبای خفته و دیو و دلبر، مجهز به برجک های کوچک سنگی، باغ های سرسبز آراسته و یک سرسرای مرمرین تأثیرگذار است.

هتل آتلانتیس (Atlantis)

هتل 5 ستاره آتلانتیس دبی بدون شک یکی از بزرگترین و مجلل ترین هتل های پنج ستاره دبی و خاورمیانه و حتی دنیا می باشد.موقعیت عالی هتل آتلانتیس دبی در حلال بالایی جزیره مصنوعی نخل جمبرا در پالم دبی و طراحی بی نظیر و امکانات متعدد این هتل ، هتل آتلانتیس را به هتلی اعجاب انگیز تبدیل کرده است. این هتل تقلیدی از آتلانتیس جزیره بهشتی است که در باهاما ساخته شده است.فاصله هتل تا مراکز خرید اصلی دبی تنها بیست دقیقه است و نزدیکی ایستگاه مترو به این هتل فاصله هتل آتلانتیس را با مراکز خرید و مراکز بازرگانی دبی نزدیکتر کرده است.این هتل بیست و سه طبقه دارای امکانات وسیع تفریحی و پذیرائیست و از این جهت نیز هتلی یکتا به حساب می آید.فاصله هتل آتلانتیس تا فرودگاه بین المللی دبی چهل دقیقه در صورت ترافیک متوسط می باشد.بدون شک اقامت در هتل اتلانتیس دبی یکی از به یادماندنی ترین اقامتهای زندگیتان لقب خواهد گرفت.

هتل مردان پالاس(Mardan Palace)

هتل مردان پالاس یکی از مدرنترین و زیباترین هتلهای دنیاست که در سال 2009 در منطقه Lara آنتالیا ساخته شد. برای ساخت این هتل که گرونترین و لوکس ترین هتل در منطقه اروپا و مدیترانه به حساب میاد، بیشتر از 1.4 میلیارد دلار هزینه شده، طوری که استخرش جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریومش با بیش از 2400 ماهی از بزرگترین های اروپا محسوب میشن.

این هتل 560 اتاق داره و برای ساخت ساحل اختصاصی اون بیشتر از 9000 تن شن و ماسه مرغوب از کشور مصر به کار رفته. 10 هزار متر مربع طلا، 500 هزار قطعه کریستال و بیشتر از 23 هزار متر مربع مرمر ایتالیایی در ساخت این هتل به کار رفته است.

مجله آیرخ: مجله گردشگری و مسافرتی

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: الی گشت
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8561

به "با 3 مورد از باشکوه ترین هتل های جهان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 3 مورد از باشکوه ترین هتل های جهان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید