بازی های انیمه ای برتر: Attack On Titan 2

به گزارش کنفرانس هکا، انیمه اتک آن تایتان (Attack On Titan) یکی از محبوب ترین موارد است. کمتر کسی وجود دارد که نام آن را نشنیده باشد. دنیای این انیمه به شدت تاریک بوده و دشمنان شما موجودات بزرگی مشابه انسان ها هستند. مشکل اینجاست که این موجودات بسیار قدرتمند بوده و از طرفی آدم خوار هم هستند. داستان اتک آن تایتان بسیار گسترده و پیچیده است. به همین علت ساخت بازی از آن با موفقیت خوبی روبرو می گردد. با اینحال عناوین زیادی بر اساس این انیمه ساخته نشده و به همین علت است که اتک آن تایتان 2 محبوبیت خاصی میان هواداران دارد.

بازی های انیمه ای برتر: Attack On Titan 2

داستان این بازی در 2 فصل اول این سریال جریان دارد. شما کاراکتر خود را ساخته و با شخصیت های مختلف در ارتباط هستید. به نوعی داستان شما از داستان انیمه جدا بوده اما تحت تأثیر آن قرار خواهد گرفت. شما در این میان ارن (Eren)، میکاسا (Mikasa) و بسیاری از شخصیت های مهم دیگر این انیمه را دیدار خواهید کرد. با اینحال به علت اینکه داستان در دو فصل اول است، این کرکترها کودک هستند.

از لحاظ گیم پلی تمرکز اصلی بازی روی داستان و مبارزات است. شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا مبارزات بی نظیر موجود در انیمه را در قالب بازی در آورد و تا حد خوبی هم پیروز عمل نموده است. با اینحال طراحی خود تایتان ها کار بسیار سختی بوده و از آنجایی که باید به جای خاصی از آن ها ضربه زده گردد، گیم پلی بازی کمی سخت می گردد. البته این موضوع از لذت آن نکاسته و بازی به شدت مفرح است. یکی از موارد بسیار جالب در آن قابلیت کوآپ (Co-Op) است. با وجود این حالت شما می توانید داستان بازی را به همراه دوستتان بازی کنید و اینکار بسیار لذت بخش است. مخصوصاً اینکه دنیای اتک آن تایتان بسیار جالب بوده و داستان نیز تا حد خوبی قوی است.

در سال 2018 زمانی که بازی اتک آن تایتان 2 عرضه شد توانست پیروزیت بسیار خوبی در زمینه فروش دریافت کند. به علت هواداران بسیار زیاد این انیمه، استقبال از بازی آن نیز بسیار بود. با اینحال از لحاظ منتقدان بازی نسبتاً خوب است. با اینحال اگر هوادار انیمه اتک آن تایتان هستید اصلاً نباید این بازی را از دست بدهید. از طرفی اگر علاقه به بازی های انیمه ای دارید، این عنوان یکی از برترین ها است.

نام بازی: Attack on Titan 2

تهیه کننده: Koei Tecmo

سازنده: Omega Force

سبک: ماجراجویی اکشن، اکشن سوم شخص

پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ویتا، کامپیوتر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13233

به "بازی های انیمه ای برتر: Attack On Titan 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های انیمه ای برتر: Attack On Titan 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید