بازی تازه Deus Ex لغو شد؛ 97 نفر از استودیوی سازنده اخراج شدند

به گزارش کنفرانس هکا، کمپانی Embracer Group ظاهرا 97 کارمند خود را از استودیوی ایدوس مونترال (Eidos Montreal) اخراج کرده و نسخه تازه سری Deus Ex را که در استودیو در حال توسعه بوده، لغو کرده است.

بازی تازه Deus Ex لغو شد؛ 97 نفر از استودیوی سازنده اخراج شدند

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی کنسل شده Deus Ex در دو سال گذشته در حال توسعه بوده است و قرار بوده در اواخر سال 2024 وارد فاز تولید شود. به نظر می رسد که پس از لغو این پروژه، ایدوس مونترال روی آی پی نوی کار خواهد کرد. در ادامه بیانیه کامل این استودیو آمده است:

گفتنی است که Embracer ایدوس مونترال را به عنوان بخشی از هزینه های ناگوار خود در سال های 021 و 2022 خرید کرد. این کمپانی همچنین اسکوئر انیکس مونترال که بلافاصله تعطیل شد و کریستال داینامیکس را از غول ژاپنی صنعت بازی یعنی اسکوئر انیکس خریداری کرد. در این میان الیاس توفکسیس (Elias Toufexis)، صداپیشه شخصیت اصلی ریبوت سری، آدام جنسن (Adam Jensen)، تابستان گذشته تایید کرد که در مورد بازی نو Deus Ex با او تماسی گرفته نشده است.

در هر صورت فروپاشی Embracer هزاران توسعه دهنده را با اخراج روبرو کرده است و به نظر نمی رسد که این معضل به این زودی ها از بین برود. هرچند در حالی که هزینه های انسانی همیشه بدترین بخش اخباری از این دست است، دیدن هدر رفتن سری محبوبی مانند Deus Ex، ناامیدکننده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 بهمن 1402 بروزرسانی: 12 بهمن 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14744

به "بازی تازه Deus Ex لغو شد؛ 97 نفر از استودیوی سازنده اخراج شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تازه Deus Ex لغو شد؛ 97 نفر از استودیوی سازنده اخراج شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید