بازگشت مصدومان به چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد تنها با مجوز پزشک معتمد

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید نمود که کشتی گیرانی که به علت مصدومیت توان شرکت در مسابقه را ندارند، تنها با مجوز پزشک معتمد به چرخه انتخابی تیم ملی بازخواهند گشت.

بازگشت مصدومان به چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد تنها با مجوز پزشک معتمد

به گزارش خبرنگاران، بعد از برگزاری مسابقات انتخابی جام تختی، دو مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سال 1400 پشت سر گذاشته شد و مرحله سوم نیز رقابت های جام تختی است که خرداد ماه سال آینده در تنکابن برگزار می گردد.

بعد از آن نیز اگر در وزنی انتخاب نهایی برای مسابقات جهانی و بازی های آسیایی 2022 اتفاق نیفتاده باشد، انتخاب ملی پوش در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد صورت می گیرد.

پژمان درستکار در خصوص کشتی گیرانی که به علت مصدومیت قادر به ادامه مسابقه ها از چرخه نیستند و یا در یک رویداد غیبت می نمایند، گفت: ما در چرخه این را پیش بینی کردیم؛ یکی از بندها همین است که اگر کشتی گیری آسیب دید و این موضوع مورد تایید پزشک معتمد و فدراسیون قرار گرفته باشد قطعا از او در مراحل بعدی چرخه استفاده خواهد شد و می تواند به کار خود در چرخه انتخابی تیم ملی ادامه دهد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، جام تختی را یکی از مراحل مهم چرخه انتخابی تیم ملی اظهار داشت: جام تختی در این جهت مهم است اما انتخاب نهایی ما نیست و به نوعی نیمه نهایی است. ما بعد از جام تختی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را هم داریم. البته در بعضی اوزان که تمام مدعیان ما در قهرمانی کشور حضور پیدا نموده بودند، اگر در قهرمانی آسیا این کشتی گیر مدال طلا بگیرد ملی پوش خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13815

به "بازگشت مصدومان به چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد تنها با مجوز پزشک معتمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مصدومان به چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد تنها با مجوز پزشک معتمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید