بازگشت سونی با یک گوشی نو ، غول ژاپنی چه در چنته دارد؟

به گزارش کنفرانس هکا، ظاهرا طراحی سونی اکسپریا 1 مارک 6 - Xperia 1 VI مشابه نسل قبل، اما صفحه نمایش آن پهن تر و کوتاه تر است.

بازگشت سونی با یک گوشی نو ، غول ژاپنی چه در چنته دارد؟

به گزارش خبرنگاران ، رندرهای تازه ای منتشر شده که طراحی آشنای گوشی سونی اکسپریا VI 1 را نشان می دهند. منبع انتشار تصاویر، سایز صفحه نمایش آن را 6.5 اینچ توصیف کرده است. جک هدفون و دکمه اختصاصی شاتر دوربین هم در این عکس ها دیده می شوند.

به نقل از گجت نیوز، ظاهرا با یک گوشی به ابعاد 161.9 در 74.5 در 8.4 میلی متر روبه رو هستیم. این یعنی در قیاس با مدل قبلی (که ابعاد 165 در 71 در 8.3 میلی متری داشت)، طول اکسپریا 1 مارک 6 کمتر و عرض آن بیشتر شده است. پس باید گفت در نسل ششم سری Xperia 1 شاهد وداع با نسبت تصویر نامرسوم 21:9 خواهیم بود.

امروزه بیشتر گوشی های هوشمند نسبت تصویر 19:9 یا 20:9 دارند و ظاهرا خاتمه غول ژاپنی هم برای پرچمدار تازه خود، یکی از این دو را برگزیده است.

حتی گفته می شود سونی از رزولوشن 4K هم دست کشیده؛ چیزی که در نگاه اول یک ایده محشر به نظر می رسید. اما در واقع آن طور که باید و شاید، صفحه نمایش 4K مورد استقبال بازار موبایل قرار نگرفت و به عاملی برای افزایش فروش گوشی های سونی نسبت به رقبا تبدیل نشد.

هنوز زمان رونمایی از سونی اکسپریا VI 1 معین نیست؛ ولی از آنجایی که اکسپریا 1 مارک 5 در ماه مه سال گذشته معرفی شده بود، بعید نیست گوشی تازه هم در ماه آینده میلادی از راه برسد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 فروردین 1403 بروزرسانی: 26 فروردین 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16727

به "بازگشت سونی با یک گوشی نو ، غول ژاپنی چه در چنته دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت سونی با یک گوشی نو ، غول ژاپنی چه در چنته دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید