بازدید استاندار کهگیلویه وبویراحمد از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گدشگری تهران

به گزارش کنفرانس هکا، استاندار کهگیلویه وبویراحمد از غرفه اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بازدید کرد.

بازدید استاندار کهگیلویه وبویراحمد از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گدشگری تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان، علی احمدی در این بازدید با تقدیر از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه بویراحمد اظهار کرد: حضور استان در نمایشگاهای بین المللی گردشگری می تواند نقش موثری در جذب سرمایه گذاری در استان داشته باشد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ظرفیت های متعدد گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های طبیعی، تاریخی، مذهبی و فرهنگی، اضافه کرد: توسعه و رونق صنعتگردشگری در استان زمینه ساز اشتغال زایی خوبی برای جوانان است.م

وی ابراز داشت: حضور در چنین نمایشگاه هایی ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه های صنایع دستی و گردشگری را در سطح ملی و بین المللی معرفی می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: کوشش کردیم تا به بهترین شکل ممکن ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی استان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران معرفی گردد.

محمود باقری گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته 23بهمن تا 26بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.

عضو کارگروه سرمایه گذاری در کهگیلویه وبویراحمد توضیح داد: در این نمایشگاه هنرمندان، هتل داران و سرمایه گذاران گردشگری کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه بسته های معرفی کهگیلویه و بویراحمد در قالب بروشور، کتاب 2 زبانه، سی دی و فیلم های کوتاه ارائه خواهد شد تا مورد استفاده بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار می گیرد.

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

طفره: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5162

به "بازدید استاندار کهگیلویه وبویراحمد از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گدشگری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار کهگیلویه وبویراحمد از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گدشگری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید