این خودرو مدعی شکست جنگنده F35 است، فیلم

به گزارش کنفرانس هکا، اسپیدتیل، نام ابرخودروی قدرتمند مک لارن است. این خودرو، به نوعی جانشین خودروی افسانه ای مک لارن یعنی F1 به شمار میرود. اسپیدتیل از سری محصولات التیمیت این شرکت به شمار میرود. طراحی فوق العاده زیبا و آیرودینامیکی این خودرو، متمایز از سایر هایپرکارهای دنیاست.

این خودرو مدعی شکست جنگنده F35 است، فیلم

امیرمسعود عابدین- موتور 4 لیتری V8 توئین توربو در کنار یک موتور الکتریکی، قوای محرکه اسپیدتیل را تشکیل می دهند. خروجی ترکیبی این پیشرانه به 1055 اسب بخار قدرت و 1150 نیوتون متر گشتاور می رسد. اسپیدتیل، صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در 2.9 ثانیه طی می نماید. این خودرو توانسته به سرعت 402 کیلومتر بر ساعت دست یابد! این خودرو در مسابقه ای به مصاف جنگنده پیشرفته و قدرتمند F35 رفت و برای این هواپیمای جنگی کُری خواند! البته که همه ما می دانیم جت همواره برنده بوده، حتی اگر یک طرف هم بوگاتی باشد باز هم چیزی تغییر نمی نماید.

مک لارن اسپیدتیل همچنان طراحی منحصربه فرد کابین F1 را ادامه می دهد. راننده در وسط نشسته و دو نفر او را احاطه می نمایند. از این ابر خودرو، تنها 106 دستگاه فراوری شد. قیمت هر کدام از آنها، یک میلیون و 750 هزار پوند اعلام شده بود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 فروردین 1403 بروزرسانی: 26 فروردین 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16733

به "این خودرو مدعی شکست جنگنده F35 است، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودرو مدعی شکست جنگنده F35 است، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید