اپل 18 اردیبهشت از آیپدهای تازه رونمایی می نماید

به گزارش کنفرانس هکا، اپل دقایقی قبل اظهار داشت که رویداد تازه این شرکت در تاریخ 18 اردیبهشت با شعار Let Loose برگزار می گردد. گفته می گردد اپل در این رویداد از نسل تازه آیپد پرو، آیپد ایر، اپل پنسل و مجیک کیبورد رونمایی خواهد نمود.

اپل 18 اردیبهشت از آیپدهای تازه رونمایی می نماید

مانند بیشتر رویدادهای اپل ، این مراسم هم به طور کامل مجازی خواهد بود. در تصویری که اپل منتشر نموده، می توانیم اپل پنسل را مشاهده کنیم و در این تصویر، قلم موردنظر در حال کشیدن لوگوی رنگی اپل است. طبق چندین شایعه مختلف، اپل پنسل تازه ممکن است دارای قابلیت Find My و بعلاوه نوک های قابل تعویض مغناطیسی باشد که شبیه ساز ابزارهای مختلف نوشتن و طراحی هستند.

در همین حال، انتظار می رود شاهد معرفی نسل تازه آیپد پرو باشیم که در آن، هر دو مدل 11 اینچی و 12.9 اینچی به نمایشگرهای OLED مجهز خواهند شد. بعلاوه گفته می گردد بدنه آیپد پروهای تازه به طور قابل توجهی نازک تر از نسل قبلی خواهد بود. برای اولین بار، میزان 12.9 اینچی به خط فراوری آیپد ایر اضافه خواهد شد تا در کنار مدل 10.9 اینچی فعلی قرار گیرد. بر اساس یک شایعه غیرمنتظره ، گفته می گردد مدل 12.9 اینچی از نمایشگر mini-LED استفاده خواهد نمود.

بعلاوه قرار است با نسل تازه مجیک کیبورد روبرو شویم که از بدنه آلومینیومی بهره می برد تا با استفاده از آن، آیپد پرو بیش از پیش به مک بوک شباهت پیدا کند. باید خاطرنشان کنیم نسل فعلی مجیک کیبورد در سال 2020 معرفی شده و حالا بعد از 4 سال قرار است با نسل تازه آن روبرو شویم.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16897

به "اپل 18 اردیبهشت از آیپدهای تازه رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل 18 اردیبهشت از آیپدهای تازه رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید