اوکراین را ببریم می توانیم به قهرمانی چشم داشته باشیم

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولان، با انتها یافتن ششمین مرحله از تمرینات، تیم ملی فوتبال هفت نفره در تاریخ 23 خرداد تهران را برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا به مقصد انگلستان ترک خواهد نمود.

اوکراین را ببریم می توانیم به قهرمانی چشم داشته باشیم

علی روزبهانی، سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره با اعلام این خبر گفت: ملی پوشان در شرایط خوبی از نظر بدنی و فنی قرار دارند و طی این اردو و اردوهای پیشین، بازی های تدارکاتی خوبی را نیز مقابل تیم های افراد غیر معلول نظیر باشگاه شهرداری ارومیه، جوانان نیروی زمینی، منتخب لیگ دسته یک کشور و تیم معلولان ارومیه، انجام داده اند که به آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان یاری نموده است.

وی افزود: تیم ملی با 12 بازیکن به مسابقات انگلستان اعزام می شود که از این میان سه بازیکن جوان و جدید هستند و از ترکیب بازیکنان قدیمی و بازیکنان جدید، تیم ملی قدرت خوبی پیدا می نماید.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره خاطر نشان کرد: مسابقات قهرمانی دنیا انگلستان با حضور 16 تیم در چهار گروه برگزار می شود که ایران در گروه A با تیم های اوکراین، ژاپن و انگلستان همگروه است و اولین و مهم ترین دیدار تیم ملی کشورمان نیز مقابل اوکراین، قهرمان دنیا، انجام خواهد شد.

وی دراین زمینه افزود: این دیدار بسیار مهم و مشخص نماینده است و اگر در آن پیروز باشیم می توانیم به قهرمانی در مسابقات هم چشم داشته باشیم.

روزبهانی گفت: پس از مسابقات مرحله مقدماتی، از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می نمایند ودر مجموع 8 تیم به صورت ضربدری با هم روبرو خواهند شد.

سرمربی تیم ملی افزود: چهار تیم اول مسابقات قهرمانی دنیا پیروز به کسب سهمیه بازی های پارالمپیک 2016 خواهند شد و امیدوارم ایران نیز با دست پر از این مسابقات باز شود.

تمرینات تیم ملی فوتبال هفت نفره فردا، پنج شنبه سرانجام می یابد و ملی پوشان کشورمان 23 خرداد ماه تهران را برای شرکت در رقابتهای قهرمانی دنیا ترک می نمایند تا در اولین دیدار، 27 خرداد مقابل اوکراین به میدان بروند.

رقابتهای قهرمانی دنیا انگلستان از 27 خرداد تا 9 تیر برپاست و 16 تیم حاضر به توضیح زیر گروهبندی شده اند:

گروه A: اوکراین، ایران، انگلستان، ژاپن

گروه B : روسیه ، استرالیا، ایرلند جنوبی، پرتغال

گروه C: برزیل، اسکاتلند، آمریکا، ونزوئلا

گروه D: هلند، آرژانتین، کانادا، ایرلند شمالی

ayanketab.ir: مجموعه ای از بهترین کتاب های دنیا را در این مجموعه بخوانید

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6198

به "اوکراین را ببریم می توانیم به قهرمانی چشم داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوکراین را ببریم می توانیم به قهرمانی چشم داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید