انتظارات از استراماچونی بالارفت، خروجی های استقلال غیرمنطقی بود

به گزارش کنفرانس هکا، شاهرخ بیانی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: اردوی پیش فصل یکی از مهمترین اتفاقات برای هر تیم فوتبال است. فصل گذشته نبود یک اردوی خوب و نبودن بازیکنان در این اردو باعث شد تا استقلال در ابتدای فصل امتیازات زیادی از دست داده و به راحتی قهرمانی را به حریف همیشگی اش واگذار کند. البته در اردوی ترکیه هم هنوز جای چند بازیکن بزرگ خالی بود اما نسبت به فصل پیش این تیم اردوی کامل تری را برگزار کرد و من امیدوارم با اضافه شدن چند بازیکن دیگر، استقلال بتواند تا آغاز لیگ نوزدهم به آنچه که می خواهد دست پیدا کند.

انتظارات از استراماچونی بالارفت، خروجی های استقلال غیرمنطقی بود

هافبک پیشین استقلال در مورد حضور شیخ دیاباته گفت: گفته می گردد او یک بازیکن گل زن و حرفه ای است. هواداران استقلال به او لقب غول داده اند و من امیدوارم او بتواند در گلزنی استقلال عملکرد موفقی داشته باشد. البته کار مهاجم گلزنی است اما این هافبک های استقلال هستند که باید برای او موقعیت ایجاد نمایند. یکی از دلایلی که تیام در استقلال محبوب شد و گلزنی های زیادی را انجام داد، هافبک های استقلال بودند که موقعیت های خوبی برای او خلق نموده و او هم با توجه به اینکه یک چارچوب شناس حرفه ای بود، توپ های به دست آمده را به گل تبدیل می کرد. بنابراین امیدوارم دیاباته نگرانی های هواداران استقلال را در امر گل زنی برآورده کند.

بیانی در مورد انتظارات هواداران از استراماچونی برای قهرمانی این فصل، توضیح داد: هواداران استقلال نزدیک به 6 سال است تیمشان قهرمان نشده، حالا با آمدن یک مربی همه از او قهرمانی می خواهند و انتظارات از استراماچونی بالا رفته. حالا خود سرمربی استقلال هم می داند که کار سختی در این تیم خواهد داشت بنابراین او با نظم و انضباطی که در تیم به وجود آورد نشان داد که به دنبال قهرمانی است و می خواهد صندلی محکمی برای خود در فوتبال ایران به وجود آورد.

وی یادآور شد: هواداران باید شرایط تیم را درک نمایند. فشار زیادی بر سرمربی و بازیکنان نیاورند بلکه با حمایت بی دریغی که همواره از تیمشان داشته اند به استراماچونی یاری نمایند تا همه بتوانند با آرامش لیگ را آغاز نموده و بازی به بازی بتوانند در انتها فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

هافبک پیشین استقلال به مدیران استقلال توصیه کرد: آنها باید هرچه زودتر یک گلر خوب را به خدمت گرفته تا انگیزه های حسین حسینی از بین نرود. حضور یک دروازه بان صاحب نام می تواند هم دروازه استقلال را بیمه نموده و هم یک رقابت سالم را بین دو دروازه بان ایجاد نموده که هر کدام عملکرد بهتری داشتند درون دروازه قرار گیرند.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4281

به "انتظارات از استراماچونی بالارفت، خروجی های استقلال غیرمنطقی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظارات از استراماچونی بالارفت، خروجی های استقلال غیرمنطقی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید