الکسا صدای بازیگر مشهور را تقلید می نماید

به گزارش کنفرانس هکا، بلندگوی هوشمند شرکت آمازون از این پس می تواند صدای یک بازیگر مشهور را تقلید کند و با استفاده از این صدا فرامین کاربران را اجرا کند.

الکسا صدای بازیگر مشهور را تقلید می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، کاربران بلندگوی هوشمند شرکت آمازون موسوم به الکسا از این پس می توانند با پرداخت مبلغی ناچیز کاری نمایند تا دستورات آنها با صدای ساموئل ال جکسون بازیگر هالیوودی اجرا گردد.

بر همین اساس کاربران الکسا با پرداخت یک دلار می توانند صدای ساموئل ال جکسون را جایگزین صدای عادی این بلندگو نمایند. برای فعال کردن این صدا کاربران باید در ابتدای صدور فرامین عبارت از سم جکسون می خواهم تا ... را بیان نمایند. بلندگوی الکسا برای انجام اموری همچون اعلام شرایط آب و هوا، پخش اخبار، خرید آنلاین، گفتن لطیفه و غیره به کار می رود.

این خدمات به صورت آزمایشی ارائه می گردد و در صورتی که از این ابتکار استقبال گردد، می توان انتظار داشت که صدای بعضی هنرپیشه ها و ورزشکاران مشهور دیگر به بلندگوی هوشمند الکسا اضافه گردد.

برای تنظیم نحوه ارائه این خدمات می توان از اپلیکیشن الکسا و بخش تنطیمات آن و سپس گزینه Celebrity Voice که با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگاری دارد، استفاده کرد.

3napix.ir: مجله تفریحی و سرگرمی عکسها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7766

به "الکسا صدای بازیگر مشهور را تقلید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکسا صدای بازیگر مشهور را تقلید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید