افزایش ساعت بازدید از موزه حرم حضرت معصومه

به گزارش کنفرانس هکا، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، افزایش ساعت بازدید از موزه حرم حضرت معصومه صورت می گیرد.

افزایش ساعت بازدید از موزه حرم حضرت معصومه

علیرضا ارجمندی گفت: موزه آستان مقدس فاطمی در ایام نوروز 1401 با افزایش ساعات بازدید از 8 به 10 ساعت در روز، پذیرای بازدیدنمایندگان است.

او ادامه داد: موزه فاطمی در میدان آستانه، جنب درب یک حرم مطهر بانوی کرامت با افزایش دو ساعته بازدید، همه روزه از ساعت 8 صبح تا 18 عصر میزبان زائران و گردشگران داخلی و خارجی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم مطرح کرد: علاقمندان به بازدید از موزه فاطمی برای تهیه بلیت نیازی به حضور در موزه ندارند و می توانند با تهیه بلیت مجازی از سامانه قم تیکت از موزه فاطمی بازدید نمایند.

او با بیان اینکه موزه حرم حضرت معصومه (س) قدیمی ترین موزه وقفی ایران و دنیا است، گفت: این موزه شامل مجموعه آثار باارزشی است که پادشاهان، حاکمان و عاشقان کریمه اهل بیت (س) و افراد و علاقمندان به حفظ میراث هنری و تاریخی به این موزه اهدا نموده اند.

ارجمندی با بیان اینکه اشیای موزه حرم حضرت معصومه (س) در بخشهای مختلف در دو و نیم طبقه و سه تالار به نمایش گذاشته شده ، افزود: بخشی دیگر از این گنجینه را آثار نفیس بیوتات حرم مطهر و بعضی بقاع متبرکه اطراف قم تشکیل می دهند.

منبع: همگردی
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13519

به "افزایش ساعت بازدید از موزه حرم حضرت معصومه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ساعت بازدید از موزه حرم حضرت معصومه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید