اعلام ترکیب پرسپولیس 24 ساعت قبل از بازی، نمایش اعتماد به نفس

به گزارش کنفرانس هکا، درست است که برانکو به اندازه فریرا بازیکن ندارد اما راه های کری خواندن برای حریف و روحیه دادن به بازیکنان خودی را خوب بلد است.

اعلام ترکیب پرسپولیس 24 ساعت قبل از بازی، نمایش اعتماد به نفس

به گزارش خبرنگاران ، البته که برانکو غیر از این یازده نفر انتخاب دیگری نداشت اما اعلام ترکیب اصلی پرسپولیس آنهم در فاصله 24 ساعت مانده به بازی حساس و مهم با السد را می توانیم اجرای نمایش اعتماد به نفس از سوی او بدانیم. دست های مرد کروات از همیشه خالی تر است اما در این مدت فقط و فقط از امیدهایش گفته و اراده پرسپولیس برای فینالیست شدن و قهرمانی در آسیا.

این هم که دوشنبه شب روی خط تلفن برنامه نود رفت و ترکیب اصلی تیمش را خاطرنشان کرد حتما برای این بوده که به حریف سرسخت قطری بفهماند که نگران چیزی نیست. درست است که برانکو به اندازه فریرا بازیکن ندارد اما راه های کری خواندن را خوب بلد است.

برای همین می گفت: برای دیدار با السد مشکل داریم اما من به کادر فنی و بازیکنانم اعتماد کامل دارم و مطمئن باشید برای دفاع کردن به میدان نخواهیم رفت. چیزی هم برای پنهان کردن از طرفداران نداریم. ترکیب ما اینگونه خواهد بود؛ علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، آدام همتی، امید عالیشاه، بشار رسن، علی علیپور و گادوین منشا.

2 - 180

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 839

به "اعلام ترکیب پرسپولیس 24 ساعت قبل از بازی، نمایش اعتماد به نفس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ترکیب پرسپولیس 24 ساعت قبل از بازی، نمایش اعتماد به نفس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید