اعلام برنامه تمرینات پرسپولیس تا بازی با پیکان

به گزارش کنفرانس هکا، برنامه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با پیکان اعلام شد.

اعلام برنامه تمرینات پرسپولیس تا بازی با پیکان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام مصطفی قنبرپور سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، تمرینات سرخپوشان پس از سه روز استراحت، از ساعت 16 امروز شنبه در استادیوم شهید کاظمی شروع خواهد شد. با توجه به اینکه برانکو ایوانکوویچ از فردا در تهران حاضر خواهد بود و راهنمایی تیم را در دست می گیرد، تمرین امروز توسط کریم باقری برنامه ریزی و پیگیری خواهد شد. پرسپولیس این هفته در روزهای زوج از ساعت 16 تمرینات خود را شروع می نماید و طی روزهای فرد و روز جمعه از ساعت 10 صبح تمرین خواهد داشت.

سرخپوشان شنبه هفته آینده نیز از ساعت 16 و روز یکشنبه از ساعت 10 صبح تمرین خواهند داشت. برانکو در نظر دارد روز دوشنبه یک بازی تدارکاتی برای تیم خود داشته باشد و روز سه شنبه برای بازیکنان استراحت در نظر گرفته گردیده است. این برنامه با توجه به برنامه ریزی فعلی رقابت ها، تنظیم گردیده است که با توجه به صحبت های مطرح گردیده با تغییراتی روبرو می گردد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز 26 شهریور ماه حضور خود در مرحله نیمه پایانی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد و بر این اساس روز اول آبان ماه میزبان بازی برگشت این مرحله شد تا احتیاج به تغییر زمان بازی با پیکان از هفته نهم و دیدار با سایپا از هفته دهم رقابت ها احساس گردد که سازمان لیگ باید درباره آنها تصمیم گیری کند.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 872

به "اعلام برنامه تمرینات پرسپولیس تا بازی با پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه تمرینات پرسپولیس تا بازی با پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید