استاندارکرمان؛ نظام برنامه وبودجه ریزی کشور منظم نیست

به گزارش کنفرانس هکا، استاندار کرمان گفت:بدلیل اینکه نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی کشور از نظم و انضباط لازم برخوردار نیست متأسفانه هر سال به نحوی در بحث تخصیص بودجه عمرانی و جاری استان مشکلاتی وجود دارد.

استاندارکرمان؛ نظام برنامه وبودجه ریزی کشور منظم نیست

به گزارش از محمد جواد فدائی در بازدید از معاونت مالی و خزانه تعیین استان، ضمن تبریک میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) و تبریک سال جدید گفت: باید از حداکثر فرصت ها و امکانات ملی و استانی برای تخصیص کامل بودجه به استان استفاده کنیم و البته در این شرایط فشار مضاعفی به خزانه و اداره کل مالی و دارایی و کارکنان آن ها وارد می گردد

وی اضافه کرد: کسری 42 میلیاردی بودجه جاری استان تا خاتمه امشب و آخرین لحظات سال 97 به استان تخصیص یابد و مسائل دستگاه های استان حل گردد.

استاندار کرمان با اشاره به جلسه اخیر خود و مدیران استان با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در این جلسه خواهان تخصیص و برگشت بخشی از درآمد مازاد وصولی به استان شدیم و امیدواریم نمایندگان مجلس نیز برای تخصیص این مازاد درآمدی پیگیری و همکاری لازم را انجام دهند.

مدیر کل امور مالی و دارایی استان کرمان در این بازدید با ارائه گزارشی از اعتبارات استان گفت: تقریبا کل اعتبارات هزینه ای برای 31 دستگاه اجرایی استان 503 میلیارد تومان بوده است و رقم تخصیص این اعتبار تا ساعت 19 چهارشنبه 29 اسفندماه حدود 486 میلیارد تومان است.

حمید شیخ اسدی با اشاره به تخصیص 97 درصدی اعتبارات هزینه ای استان اضافه کرد: البته رقم نقدینگی کمتر از تخصیص 97 درصد است و تا تخصیص 97 درصد، حدود 28 میلیارد تومان و تا تخصیص 100 درصد، حدود 42 میلیارد تومان فاصله داریم و امیدواریم تا ساعت 24 امشب این میزان تخصیص یابد.

وی با تأکید بر پیش بینی مازاد درآمدی حدود 800 میلیارد تومانی استان کرمان در سال 97 برای کشور گفت: سهم استان در لایحه بودجه مبلغ 2500 میلیارد تومان بوده است و انتظار داریم بخشی از این مازاد درآمد وصولی به استان برگردد.

استاندار و معاون امور عمرانی استانداری همراه با جمعی از مدیران استان شامگاه چهارشنبه 29 اسفندماه 97 از معاونت مالی و خزانه تعیین استان بازدید و پیگیر آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات به استان شدند.

ح

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2422

به "استاندارکرمان؛ نظام برنامه وبودجه ریزی کشور منظم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندارکرمان؛ نظام برنامه وبودجه ریزی کشور منظم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید