از محروم شدن 10 دوپینگی تا عوض شدن تابعیت قهرمان اسکیت ایران

به گزارش کنفرانس هکا، خبر جذب سردار آزمون، مهاجم ایرانی توسط باشگاه لیورپول در رسانه های معتبر جهان خبر خوبی در اولین روز هفته بود.

از محروم شدن 10 دوپینگی تا عوض شدن تابعیت قهرمان اسکیت ایران

به گزارش خبرنگاران، در سیزدهمین روز آذرماه بحث قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مهمترین موضوعی بود که مطرح شد، این درحالی است که 23 آذرماه قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، انجام خواهد شد و باید دید فدراسیون فوتبال ایران برخلاف سال گذشته که در برابر سعودی ها تسلیم شد، در این دوره می تواند با استفاده از دیپلماسی بین المللی از حق فوتبال ایران و البته منافع ملی دفاع کند.

ماندن فرکی در تیم سایپا از خبرهای خوب این روز بود، با وجودی که چند روز پیش حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال سایپا به دلیل نتیجه نگرفتن تیمش استعفا کرده بود، باشگاه سایپا با این استعفا موافقت نکرد و او در این تیم ماندنی شد.

همچنین خبرهایی مبنی بر جذب سردار آزمون توسط باشگاه لیورپول در رسانه های معتبر جهان دیده می شود. این باشگاه اقدامات اولیه را برای جذب مهاجم ایرانی شروع کرده و امیدوار است در زمستان این بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد.

پدرام رنجبروکیلی که دارای دو تابعیت ایرانی و اتریشی است و دارنده هفت مدال طلا و یک برنز در رشته اسکیت اسپید اسلالوم فری استایل است به دلیل بی مهری های فدراسیون اسکیت ایران، تابعیت اتریشی را انتخاب کرده و چند ماهی است پرچم کشور مادری اش اتریش را بالا می برد.

مسعود شجاعی: حرف هایم درد جامعه است نه سیاسی

هافبک لژیونر فوتبال ایران تاکید کرد: تمامی صحبت هایش جنبه اجتماعی داشته و عده ای قصد دارد صحبت های او را سیاسی جلوه دهند.

برانکو: بابت داوری ها نگرانم/ ساسان انصاری خودش خواست از پرسپولیس برود

برانکو ایوانکوویچ گفت: مهمترین مساله برای ما سه امتیاز بازی بود که گرفتیم و از لحاظ بدنی نیز افت نکردیم. به تمام بازیکنان و هواداران تبریک می گویم. من به اهمیت بازی با پدیده واقفم و برد در آن بازی برایمان خیلی ارزشمند خواهد بود.

فدراسیون فوتبال این بار هم به بازی سعودی ها تن می دهد؟

با انجام قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا یک بار دیگر فدراسیون فوتبال ایران در وضعیتی قرار می گیرد که باید با استفاده از دیپلماسی بین المللی از حق فوتبال ایران و البته منافع ملی دفاع کند.

به نام سارا به کام دیگران!

اتفاقی که سارا خادم الشریعه در گرندپری شطرنج بانوان روسیه رقم زد هر روز ابعاد پیچیده و البته نامناسبی پیدا می کند، ابعادی که اگر خود ورزشکار مراقب نباشد دودش به چشم او خواهد رفت.

فرکی در سایپا ماندنی شد

باشگاه سایپا استعفای فرکی را نپذیرفت.

شروع اقدام رسمی لیورپول برای جذب آزمون

باشگاه لیورپول اقدامات اولیه برای جذب مهاجم ایرانی را شروع کرده و امیدوار است در زمستان این بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد.

چرا قهرمان اسکیت ایران تابعیت اتریشی را انتخاب کرد

پدرام رنجبر وکیلی دارنده هفت مدال طلا و یک برنز در رشته اسکیت اسپید اسلالوم فری استایل است. او دو مدال طلا و یک برنزش را برای ایران و سایر مدال ها را برای کشور اتریش به ارمغان آورده است. پدرام رنجبروکیلی بی احترامی ها و بی توجهی هایی که در مسابقات جهانی ایتالیا، قبل و بعد از مسابقه نسبت به خود شده است را دلیل رفتن از تیم ملی ایران و مسابقه دادن برای اتریش بیان کرد.

چرا خبری از استخدام مدال آوران ریو در کمیته ملی المپیک نیست؟

دلیل اینکه خبری از استخدام مدال آوران المپیک ریو در کمیته ملی المپیک نیست این طور عنوان شده که هیچ کدام از آنها درخواستی را در این مورد ارائه نکرده اند.

10 دوپینگی ورزش ایران محروم شدند

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) احکام صادره شورای صدور رای نادو در خصوص 10 ورزشکار و مربی متخلف را اعلام کرد.

ترکیه: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

مجله دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8484

به "از محروم شدن 10 دوپینگی تا عوض شدن تابعیت قهرمان اسکیت ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از محروم شدن 10 دوپینگی تا عوض شدن تابعیت قهرمان اسکیت ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید