مقرون به صرفه ترین گوشی اپل در راه است، عکس

به گزارش کنفرانس هکا، یک افشاگر می گوید نسل تازه آیفون SE در بالای نمایشگرش داینامیک آیلند دارد و نمای پشتی آن شبیه آیفون 16 خواهد بود.

مقرون به صرفه ترین گوشی اپل در راه است، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، تا به امروز بیشتر افشاگران گفته بودند که نسل تازه گوشی آیفون SE با طراحی مشابه آیفون 14 روانه بازار می گردد و در بالای نمایشگرش بریدگی (ناچ) دارد تا حفره کپسولی یا همان داینامیک آیلند، در انحصار برترین گوشی های اپل باقی بماند؛ با وجود این، یک افشاگر ادعای دیگری مطرح نموده است.

براساس گزارش زومیت، حساب کاربری ماجین بو در شبکه اجتماعی ایکس می گوید iPhone SE 4 اپل در بالای نمایشگرش میزبان حفره کپسولی خواهد بود تا ناچ برای همواره به فراموشی سپرده گردد.

آیفون اس ای 4 در پنل پشتی طراحی مشابه آیفون 16 و آیفون 16 پلاس خواهد داشت و به دوربینی با چینش عمودی مجهز می گردد. البته آیفون SE برخلاف دو گوشی دیگر قرار است صرفاً یک دوربین پشتی داشته باشد. قرار است در میان رده تازه اپل، میکروفون و فلاش LED در زیر دوربین قرار بگیرند و وارد برآمدگی کپسولی شکل شوند.

فردی که ادعای حضور داینامیک آیلند را در آیفون SE 4 مطرح نموده، سابقه خیلی خوبی در افشای اطلاعات ندارد. البته خود او صراحتاً می گوید که اطلاعات تازه هنوز تأیید نشده اند. اپل احتمالاً در حال ایده پردازی است و شاید آنچه ماجین بو توصیف نموده، هرگز در محصول نهایی استفاده نگردد.

نسل بعدی آیفون SE احتمالاً در سال 2025 از راه می رسد. تعیین نیست که قیمت گوشی مورد بحث چقدر خواهد بود، اما احتمالاً قیمت گوشی آیفون SE و تعیینات فنی محصول در نهایت باعث می شوند این دستگاه در لیست برترین گوشی میان رده قرار بگیرد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 بهمن 1402 بروزرسانی: 22 بهمن 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14973

به "مقرون به صرفه ترین گوشی اپل در راه است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین گوشی اپل در راه است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید