ارائه بسته و فرصتهای سرمایه گذاری در راستای اشتغالزایی و رونق گردشگری مهم است

به گزارش کنفرانس هکا، خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، ارائه بسته و فرصتهای سرمایه گذاری در راستای اشتغالزایی و رونق گردشگری مهم است.

ارائه بسته و فرصتهای سرمایه گذاری در راستای اشتغالزایی و رونق گردشگری مهم است

لقمان کیا پاشا، بازرس کل امور ورزش و جوانان با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته از غرفه های مختلف این رویداد بین المللی بازدید کرد.

وی به اهمیت گردشگری در موضوع اقتصاد و اشتغال اشاره نمود و اضافه کرد: گردشگری موضوعی فرابخشی است که توسعه آن به مشارکت و تعامل تمامی دستگاه ها احتیاج دارد.

پاشا با اشاره به مشارکت بخش خصوصی و دولتی در این نمایشگاه، ارائه بسته ها و فرصت های سرمایه گذاری را از سوی ادارات کل استانی در راستای اشتغالزایی و رونق گردشگری مهم بیان کرد.

بازرس کل امور ورزش و جوانان و میراث فرهنگی آنالیز و شناسایی ظرفیت های گردشگری کشور و همکاری با ادارات کل و وزارتخانه برای احصا و برداشتن موانع قانونی را به عنوان مأموریت مهم این سازمان در سال 1402 عنوان و توضیح داد: 23 دستگاه اجرایی در موضوع میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نقش آفرین و دخیل هستند که برای رونق صنعت گردشگری باید یاری نمایند؛ بر عملکرد آنها برای ارتقا، پیشرفت و توسعه این حوزه نظارت خواهیم کرد.

تسهیل مسیر سرمایه گذاران و برطرف موانع برای جذب سرمایه در حوزه گردشگری از مسائلی بود که او در جریان این بازدید در گفت و گوهای خود مورد تاکید قرار داد.

حضور در کنار سازه مقبره کوروش با تجربه استفاده از عینک واقعیت مجازی (VR) و حضور در غرفه های زنجان، کرمانشاه، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ایلام، لرستان، کردستان، قزوین، مازندران، گیلان، تهران، البرز و آشنایی با جاذبه های تاریخی، طبیعی و صنایع دستی، سوغات استان ها، اقوام، مراسم های آئینی از جمله پایکوبی محلی و ساز نقاره نوازی، پایکوبی گندم، جشن هزار دف، مراسم عروس برون و خیمه شب بازی و در جریان قرار گرفتن چالش استانها از بخشهای این بازدید بود.

بعلاوه با حضور بازرس کل امور ورزش و جوانان و میراث فرهنگی در غرفه خوزستان از 35 فرصت و بسته سرمایه گذاری این استان با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 18 هزار میلیارد تومان رونمایی شد.

کیا پاشا در جریان این بازدید در غرفه های مربوط به بخش خصوصی حاضر شد و درباره موضوعات و چالش های آنها به گفت و گو پرداخت.

منبع: همگردی
انتشار: 25 بهمن 1402 بروزرسانی: 25 بهمن 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 15096

به "ارائه بسته و فرصتهای سرمایه گذاری در راستای اشتغالزایی و رونق گردشگری مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه بسته و فرصتهای سرمایه گذاری در راستای اشتغالزایی و رونق گردشگری مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید