ادامه بی محلی مجیدی به مدیرعامل استقلال

به گزارش کنفرانس هکا، بی محلی فرهاد مجیدی به مدیرعامل استقلال ادامه دارد و هنوز پاسخی به تماس های تلفنی او نداده است.

ادامه بی محلی مجیدی به مدیرعامل استقلال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، احمد سعادتمند دو هفته است که روی جایگاه مدیر عاملی استقلال نشسته و در این مدت کوشش نموده تا با فرهاد مجیدی تماس تلفنی داشته باشد اما سرمربی آبی ها پاسخی به تماس های سعادتمند نمی دهد.

عدم جوابگویی مجیدی به تماس های سعادتمند موجب شده تا این موضوع ثابت گردد که اختلافی میان او و مدیرعامل استقلال وجود دارد و سرمربی آبی ها از حضور سعادتمند در این باشگاه ناراضی است.

سعادتمند در صحبت هایی که با رسانه ها داشته از مجیدی حمایت نموده و از برگزاری جلسه ای مشترک در آینده خبر داده اما وقتی او برای تهدید سرمربی تیم فوتبال باشگاهش نام مهدی پاشازاده و پیروز قربانی را به عنوان جانشین مجیدی رسانه ای کرد و حتی مشاوران رسانه ای او امیر قلعه نویی را سرمربی فصل بعد استقلال معرفی کردند که البته هر سه مورد این اتفاق را تکذیب کردند، مجیدی هم بهتر دید تا پاسخی به تماس های سعادتمند ندهد.

هر چند بسیاری معتقدند که در آینده اختلاف مجیدی با سعادتمند برطرف می گردد و طرفین با هم ارتباط خواهند داشت اما طولانی شدن این موضوع باعث ایجاد دردسرهایی برای باشگاه استقلال خواهد شد که قطعاً به سود این باشگاه نیست.

انتهای پیغام/4048/

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

طفره: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9869

به "ادامه بی محلی مجیدی به مدیرعامل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بی محلی مجیدی به مدیرعامل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید