احتمال ابقای پیولی به عنوان سرمربی میلان در پی کسب نتایج رضایت بخش

به گزارش کنفرانس هکا، با وجود انتشار شایعاتی مبنی به توافق میلان با سرمربی سابق لایپزیگ، اکنون از احتمال ابقای سرمربی فعلی این تیم خبرهایی به گوش می رسد.

احتمال ابقای پیولی به عنوان سرمربی میلان در پی کسب نتایج رضایت بخش

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا، استفانو پیولی سرمربی فعلی میلان هنوز هم شانس ادامه کارش در این تیم را دارد و این در حالیست که اخیراً خبرهایی مبنی بر نزدیک شدن باشگاه به عقد قرارداد با رالف رانگنیک سرمربی سابق لایپزیگ شنیده می گردد. گفته می گردد که رئیس باشگاه میلان می خواهد مسئولیت چند حوزه شامل کادر فنی برای راهنمایی تیم، کادر مدیریت ورزشی برای خرید و فروش بازیکن و حتی بخشی از مسئولیت های کادر پزشکی تیم را به رانگنیک بسپارد. در واقع این شرط مرد آلمانی برای قبول کار در روسونری بوده است.

نتایج خوب اخیر میلان اما سبب شده است که زمزمه ابقای پیولی شنیده گردد چرا که هنوز میلان با رانگنیک قرارداد رسمی نبسته است.

سرمربی سابق فیورنتینا توانسته با میلان هشت بازی بدون شکست را پشت سر بگذارد. در واقع میلان از زمان آغاز مجدد لیگ پس از وقفه ناشی از شیوع کرونا نباخته است. به همین دلیل انتظار می رود که باشگاه تا قبل از تمام شدن فصل جاری از اعلام نام سرمربی جدید خودداری کند.

به نوشته کوریره دلاسرا، پیولی از حمایت کامل بازیکنانش برخوردار است که این کار مدیران باشگاه برای استخدام سرمربی جدید را سخت تر می نماید.

میلان در حال حاضر تیم ششم جدول است و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را دارد. این تیم اما در ادامه بازی هایش در این فصل سری A باید به مصاف رقبای سرسختی مانند ساسولو، آتالانتا، سامپدوریا و کالیاری برود که نتایج آنها می تواند سرنوشت پیولی را رقم بزند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10812

به "احتمال ابقای پیولی به عنوان سرمربی میلان در پی کسب نتایج رضایت بخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ابقای پیولی به عنوان سرمربی میلان در پی کسب نتایج رضایت بخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید