اتفاق غیرمنتظره برای مجری ورزشی حین پخش زنده!

به گزارش کنفرانس هکا، مجری ورزشی تلویزیون کره جنوبی با وجود اتفاق غیرمنتظره ای که برایش رخ داد تصمیم گرفت برنامه را ادامه دهد.

اتفاق غیرمنتظره برای مجری ورزشی حین پخش زنده!

به گزارش خبرنگار ، بینی خون آلود هم نتوانست مانع ادامه برنامه زنده تلویزیونی توسط مجری شبکه ورزش کشور کره جنوبی گردد. جو هیون ایل مجری کانال تلویزیونی Spot TV با وجود آنکه حین پخش زنده تلویزیونی از ناحیه بینی دچار خونریزی شدید شده بود ترجیح داد در استودیو بماند و به برنامه ادامه دهد. این اتفاق زمانی رخ داد که در این برنامه ورزشی این مجری به همراه همکارش در مورد مسابقات اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) با یکدیگر صحبت می کردند.

در ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد در حالی که همکار جو در حال صحبت کردن است ناگهان جو متوجه خونریزی بینی خود می گردد. او بلافاصله با دست خون روی صورت خود را پاک نموده و سعی می نماید به برنامه ادامه دهد. اما در ادامه خونریزی بینی این مجری شدیدتر شده و هنگامی که او وارد بحث با همکارش می گردد همکارش با نگاه کردن به صورت جو متوجه خونریزی شدید بینی اش می گردد.

این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی منتشر شد و واکنش کاربران را به همراه داشت. بسیاری از کاربران اقدام جو را حین انجام کارش مبنی بر تصمیم به اجرای برنامه و ترک نکردن استودیو را مورد تحسین قرار دادند. بسیاری از بینندگان ضمن تماس با این شبکه تلویزیونی نگرانی خود را بابت حال این مجری اعلام کردند. دان کوتز، از سایت هواداران بسکتبال در کره جنوبی با نام MyKBO.net در صفحه توئیتر خود نوشت : جو هیون ایل حین پخش زنده برنامه ورزشی در شبکه تلویزیونی Spot TV دچار خونریزی بینی شد. این نخستین بار بود که جو در زندگی اش دچار خونریزی بینی می شد. او از بینندگان تلویزیونی که نگران حال او شده بودند تشکر کرد.

اتفاق ناخواسته برای مجری حین پخش زنده

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1477

به "اتفاق غیرمنتظره برای مجری ورزشی حین پخش زنده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق غیرمنتظره برای مجری ورزشی حین پخش زنده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید