شروع بزرگترین جشنواره ورزشی بانوان مشهد

به گزارش کنفرانس هکا، معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: بزرگترین جشنواره ورزشی بانوان مشهد از 11 آذر ماه شروع می گردد.

شروع بزرگترین جشنواره ورزشی بانوان مشهد

حسین غیاثی معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: برگزاری این جشنواره ورزشی در تاریخ ورزش مشهد بی سابقه است. بیش از 1500 ورزشکار بانوی مشهدی در 10 رشته ورزشی در این جشنواره درگیر مسابقات خواهند شد.

او در مورد برگزاری مسابقات فوتسال پیشکسوتان مشهد اضافه نمود: این دوره از مسابقات در چهار رده سنی و طی 96 مسابقه برگزار گردید. با همکاری کانون پیشکسوتان، مسابقات پیشکسوتان فوتبال مشهد را پس از یک وقفه هشت ساله برگزار گردید و سالن ثامن شهرداری مشهد به مدت یک ماه در اختیار پیشکسوتان فوتبال مشهد قرار داشت.

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد ادامه داد: جوایز این دوره از مسابقات را شهرداری مشهد تقبل نموده است. پیشکسوتان جزو افتخارات شهر و کشور ما هستند. همانطور که شهردار مشهد تاکید داشته، در دوره ششم مدیریت شهری تکریم پیشکسوتان مورد توجه واقع شده است.

غیاثی بیان نمود: با توجه کمیسیون ورزش شورای شهر مشهد این دوره از مسابقات اولین و آخرین مسابقه پیشکسوتان نخواهد بود و از این قبیل مسابقات مجددا در مشهد برگزار خواهد شد. معاونت تربیت بدنی و سلامت شهرداری مشهد به طور کامل از پیشکسوتان مشهدی حمایت خواهد نمود.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14000

به "شروع بزرگترین جشنواره ورزشی بانوان مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بزرگترین جشنواره ورزشی بانوان مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید