عایدی تمام بازی های انحصاری پلی استیشن از فروش دیجیتالی لو رفت؛ اسپایدرمن در صدر

به گزارش کنفرانس هکا، به تازگی اندازه عایدی و دانلود های تمام بازی های انحصاری پلی استیشن فاش شده است. این داده ها حاوی اطلاعات عایدی همه بازی هایی است که به صورت دیجیتالی به وسیله فروشگاه پلی استیشن فروخته شده اند، بنابراین اندازه نسخه های فیزیکی فروخته شده را منعکس نمی کند.

عایدی تمام بازی های انحصاری پلی استیشن از فروش دیجیتالی لو رفت؛ اسپایدرمن در صدر

این اطلاعات گسترده به وسیله کاربری به نام Red Kong XIX صورت گرفته که آمار و ارقام را تا 11 ژوئن 2023 فاش نموده است، بنابراین نمی تواند منعکس کننده تعداد دانلود ها و عایدی واقعی باشد به خصوص برای بازی هایی که اخیرا منتشر شده اند. با این حال، در خصوص چگونگی عملکرد آثار انحصاری پلی استیشن به صورت دیجیتالی در طول سال های اخیر، نگاهی کلی به علاقه مندان می دهد. کاربر ذکر شده اعلام نموده که این اطلاعات فاش شده از نشت بزرگ داده های اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) ناشی می گردد.

طبق اطلاعات فاش شده، بازی اسپایدرمن از سال 2018 به عنوان پرفروش ترین بازی در بین آثاری انحصاری پلی استیشن نسبت به بقیه فزونی دارد و بعلاوه بیشترین دانلود را در فهرست دارد. این بازی 315 میلیون دلار فروش داشته و 8.3 میلیون بار از فروشگاه پلی استیشن دانلود شده است. پس از آن گاد آو وار 2018 دومین بازی با بیشترین دانلود است.

جالب است بدانید که بازی چالش برانگیز بلادبورن که در سال 2015 عرضه، در بین تمام آثار انحصاری در رتبه دهم قرار گرفته است و این نشان می دهد که این بازی به مرور توانسته هواداران زیادی یدا کند و امید است که شاهد نسخه ای تازه برای آن باشیم. در این میان مورد دیگری که پرداختن به آن جالب است، این بوده که بازی لست آو آس 1 با اینکه سومین بازی از نظر تعداد دانلود است، از نظر مقدار عایدی در جایگاه دهم قرار گرفته است و این نشان می دهد که رابطه چندان زیادی بین آمار دانلود یک بازی و مقدار عایدی آن وجود ندارد.

در این افشای گسترده از عایدی دیجیتالی آثار انحصاری سونی 585 بازی وجود دارد که عایدی کلی آن ها بیش از 4 میلیارد و نیم میلیارد دلار برآورده شده است. تعداد دانلودها نیز تقریبا 172 میلیون نسخه بوده است. در ادامه می توانید فهرست کامل بازی ها را مشاهده کنید.

منبع: ResetEra

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 17099

به "عایدی تمام بازی های انحصاری پلی استیشن از فروش دیجیتالی لو رفت؛ اسپایدرمن در صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عایدی تمام بازی های انحصاری پلی استیشن از فروش دیجیتالی لو رفت؛ اسپایدرمن در صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید