بسته بازی های کلاسیک استار وارز بتل فرانت با حجمی از مسائل عرضه شد

به گزارش کنفرانس هکا، مجموعه بتل فرانت (Battlefront) را می توان یکی از بهترین مجموعه های ساخته شده از دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) دانست. عناوین قدیمی و کلاسیک بتل فرانت باعث شدند تا استقبال بسیار خوبی از بازی های جنگ ستارگان بشود و به همین دلیل است که محبوبیت بسیار زیادی در دنیای گیمینگ دارند.

بسته بازی های کلاسیک استار وارز بتل فرانت با حجمی از مسائل عرضه شد

در سال 2014 شرکت الکترونیک آرتز تصمیم گرفت تا این مجموعه را دوباره زنده کند و بازی بتل فرانت را عرضه کرد. این بازی توانست موفقیت نسبتاً خوبی کسب کند ولی مشکل اصلی آن کم بودن نقشه ها و تنوع در بازی بود. با توجه به استقبال خوبی که از بتل فرانت 1 شد، شرکت الکترونیک آرتز با همکاری دایس شماره 2 را عرضه کرد. بازی بتل فرانت 2 مسائل اساسی داشت که باعث شد نتواند موفقیت خوبی کسب کند و با شکست روبرو شود.

همه این موارد باعث شد تا گیمرها در پی تجربه عناوین اصلی باشند که در سال 2004 عرضه شد. به همین دلیل شرکت اسپایر (Aspyr) این بازی های قدیمی را به شکل ریمستر طراحی کرد و آن ها را دوباره در دسترس طرفداران قرار داد. مشکل اینجاست که این بازی ریمستر نیز در زمان عرضه مسائل بسیار زیادی داشت که باعث شد طرفداران نسبت به آن معترض باشند.

از زمان عرضه جنگ ستارگان: بتل فرانت مجموعه کلاسیک (Star Wars Battlefront Classic Collection) نقدها بسیار زیادی نسبت به آن وارد شد. این نقدها بیشتر از سمت کاربران بوده و این بازی در حال حاضر نمره 19 درصد را در زمینه رضایت از طرف کاربران در استیم دریافت کرده است.

طبق چیزی که برخی از بازیکنان گزارش دادند، برخی از حالت های چند نفره این بازی تنها از 3 کامپیوتر پشتیبانی می کنند و در نتیجه از میان 20000 کاربری که وارد این بازی شده اند، تنها 192 نفر برخی حالت های آن را تجربه کرده اند. این محدودیت باعث شده تا محبوبیت بتل فرانت کلاسیک نیز تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

از زمانی که این مسائل اعلام شدند، سرورهای زیادی به این بازی اضافه شدند. با این حال همچنان گزارش مسائل از بازی بتل فرانت کلاسیک همچنان ادامه داشته و ایرادات جدیدی از جمله باگ های متعدد و لرزش صفحه در این بازی پدیدار شدند. در نتیجه با وجود اینکه مسائل نارضایتی از این بازی همچنان ادامه دارد.

با توجه به شرایط بازی شرکت اسپایر در یک بیانیه به مسائل اشاره کرده است و اعلام کرده که در تلاش است تا بیشتر این ایرادات را برطرف کند. اسپایر در بیانیه خود نوشت:

بازی جنگ ستارگان: بتل فرانت مجموعه کلاسیک شامل بازی اصلی است که در سال 2004 عرضه شد و در کنار آن دنباله بازی یعنی بتل فرانت 2 که در سال 2005 عرضه شد هم وجود دارد. همینطور اینکه تمامی محتوای اضافه عرضه شده برای این عناوین نیز در این بازی وجود داشته و به همین دلیل یک مجموعه بسیار کامل است. حال با برطرف شدن این مسائل این بازی می تواند یک تجربه بسیار کامل و خوب را به کاربران ارائه دهد.

منبع: VideoGamesChronicle

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 فروردین 1403 بروزرسانی: 10 فروردین 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16382

به "بسته بازی های کلاسیک استار وارز بتل فرانت با حجمی از مسائل عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته بازی های کلاسیک استار وارز بتل فرانت با حجمی از مسائل عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید