ببینید؛ از بازی واقعیت مجازی Alien: Rogue Incursion رونمایی شد

به گزارش کنفرانس هکا، استودیوی Survios به تازگی از بازی اکشن و ترسناک Alien: Rogue Incursion برای هدست های واقعیت مجازی رونمایی نموده است.

ببینید؛ از بازی واقعیت مجازی Alien: Rogue Incursion رونمایی شد

سری بیگانه در طول سال ها بازی های بسیار متفاوتی را دریافت نموده است که البته بیشتر آن ها با شکست روبرو شده اند. در حالی که بازی هایی مانند Aliens: Colonial Marines در سال 2013 به عنوان یکی از بدترین بازی های ساخته شده از روی این سری در نظر گرفته می گردد، بازی های دیگری مانند Aliens: Dark Descent به اندازه کافی می توانند تجربه سرگرم کننده ای را ارائه دهند. یکی از بازی هایی که بیشتر هواداران معتقدند که برترین اثر ویدیو گیمی ساخته شده از بیگانه است، Alien: Isolation محسوب می گردد.

بسیاری از هواداران و منتقدان Alien: Isolation را یکی از برترین بازی های ترس و بقای تاریخ می دانند، زیرا تأکید زیادی بر اتمسفر و تهدید زنومورف دارد. این بازی با زاویه دید اول شخص خود تاثیر بیشتری روی بازیکن گذاشته و باعث شده که بازیکن احساس کند که در دنیای بازی غرق شده است. در این میان تعدادی از بازی های سری بیگانه نظیر Alien: Covenant In Utero و Alien: Descent، با ساختن تجربه های واقعیت مجازی اول شخص، همان مسیر Isolation را دنبال نموده اند. Alien: Rogue Incursion نیز ظاهرا همین مسیر را دنبال خواهد نمود.

لازم به ذکر است که استودیوی Survios تجربه زیادی در توسعه بازی های نقش آفرینی دارد و در گذشته آثاری مانند Creed: Rise to Glory ،Westworld Awakening و The Walking Dead: Onslaught را خلق نموده است. در Alien: Rogue Incursion، بازیکنان در یک ماجراجویی کاملا اوریجینال در این دنیای کلاسیک علمی تخیلی شرکت خواهند کرد و باید در مقابل زنومورف زنده بمانند. در ادامه بیانیه استودیوی Survios است:

بازی Alien: Rogue Incursion در اواخر امسال میلادی برای متا کوئست 3، پلی استیشن وی آر 2 و استیم وی آر در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 17094

به "ببینید؛ از بازی واقعیت مجازی Alien: Rogue Incursion رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از بازی واقعیت مجازی Alien: Rogue Incursion رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید