99 مورد نقض آتش بس در یمن توسط ائتلاف سعودی طی 24 ساعت

به گزارش کنفرانس هکا، متجاوزان سعودی در ادامه نقض توافق سوئد در مورد استان الحدیده، به تعدادی از روستاهای یمنی حمله کردند و خسارت هایی را به دارایی های عمومی و خصوصی وارد کردند.

99 مورد نقض آتش بس در یمن توسط ائتلاف سعودی طی 24 ساعت

به گزارش خبرنگاران، به نقل از المسیره، جنگنده های متجاوزان سعودی آمریکایی دو حمله به شهرستان خب و الشعف در استان الجوف و نیز هفت حمله به مناطق مختلف این شهرستان انجام دادند.

جنگنده های متجاوز شش حمله به شهرستان حرض واقع در استان حجه انجام دادند.

همچنین جنگنده های دشمن سعودی با سلاح های سنگین مناطق مختلف شهرستان مرزی رازح در استان صعده را هدف قرار دادند.

مزدوران ائتلاف سعودی در استان الحدیده، شمال مثلث العدین و مناطق مختلف خیابان الخمسین، حیس و شهر تحت محاصره الدریهمی را با حملات توپخانه ای هدف قرار دادند.

به همین دلیل، اتاق عملیات ارتباط و هماهنگی برای ثبت نقض های آتش بس در استان الحدیده گفت، 99 مورد نقض آتش بس در 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

از سوی دیگر، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز آدینه، شش مورد پیشروی مزدوران سعودی آمریکایی در جبهه های مختلف را دفع کردند.

سرتیپ یحیی سریع، در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: نیروهای ما به لطف خداوند متعال توانستند از ساعات اولیه صبح روز آدینه تا ظهر همان روز شش مورد پیشروی متجاوزان را دفع نمایند.

وی در ادامه اضافه نمود، سه مورد از کوشش های متجاوزان برای پیشروی در جبهه قانیة، الجریبات و ناطع واقع در استان البیضاء، دو مورد کوشش برای پیشروی در شهرستان صراوح واقع در استان مأرب و یک مورد برای پیشروی در منطقه الضباب واقع در استان تعز بوده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید نمود: نیروهای یمنی تمامی این پیشروی ها را دفع کردند و تلفات جانی به دشمنان وارد کردند و ده ها تن از آنها کشته و زخمی شدند و تجهیزات آنها نیز متحمل ضرر شد.

یحیی سریع همچنین توضیح داد، نیروهای یمنی برای مقابله با هرگونه جنگ افروزی دشمن در جبهه های مختلف آمادگی کامل دارند و سرنوشت هرگونه جنگ افروزی دشمن شکست است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9852

به "99 مورد نقض آتش بس در یمن توسط ائتلاف سعودی طی 24 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "99 مورد نقض آتش بس در یمن توسط ائتلاف سعودی طی 24 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید