گواردیولا: نمایش استرلینگ استثنایی بود، نمی دانم گریلیش به بازی برابر اسپورتینگ می رسد یا نه

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از عملکرد ستاره انگلیسی تیمش که مقابل نوریچ هت تریت کرد رضایت داشت و از اندازه آمادگی دیگر بازیکن انگلیسی تیمش برای بازی بعدی بی اطلاعی کرد.

گواردیولا: نمایش استرلینگ استثنایی بود، نمی دانم گریلیش به بازی برابر اسپورتینگ می رسد یا نه

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از برد 4 بر صفر روز گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه نوریچ رده هجدهمی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس که به واسطه آن حاشیه امنیت سیتی در صدر جدول به 12 امتیاز افزایش یافت، به تمجید از رحیم استرلینگ پرداخت، کسی که به تنهایی سه گل از گل های این مسابقه را زد.

گواردیولا درباره بال انگلیسی تیمش گفت: نمایش رحیم استثنایی بود به خصوص بعد از گل اول. او بسیار تهاجمی و مستقیم بازی کرد و یک گل عالی هم زد و پس از آن هم گل دوم و سوم. استرلینگ در تمام این فصل ها برای ما بازیکنی بی نهایت مهم بوده است و با گل ها و پاس گل هایش یاری های زیادی به تیم نموده است. او همواره آماده موقعیت سازی برای تیم است. رحیم زمانی که اعتماد به نفس داشته باشد برای تیم ما واقعاً بازیکن مهمی است.

دیگر گل سیتی را فیل فودن به ثمر رساند کسی که جای جک گریلیش مصدوم را در ترکیب اصلی سیتی پر نموده بود. گواردیولا در پاسخ به این سؤال که آیا گریلیش به بازی بعدی سیتی (سه شنبه شب در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه اسپورتینگ لیسبون) خواهد رسید، گفت: امیدوارم مصدومیت گریلیش او را برای مدتی طولانی خانه نشین نکند. باید منتظر بمانیم. من نمی دانم که آیا او برای بازی سه شنبه آماده خواهد شد یا نه. بعد از بازی قبلی مان برابر برنتفورد ما تمریناتی داشتیم اما او راحت نبود. او امروز هم نتوانست بازی کند اما امیدوارم که در روزهای آینده آماده گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13431

به "گواردیولا: نمایش استرلینگ استثنایی بود، نمی دانم گریلیش به بازی برابر اسپورتینگ می رسد یا نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: نمایش استرلینگ استثنایی بود، نمی دانم گریلیش به بازی برابر اسپورتینگ می رسد یا نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید