گل محمدی در پی مهاجم خارجی، پرسپولیس همچنان با دفاع سه نفره

به گزارش کنفرانس هکا، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی پرسپولیس برای جذب بازیکن آزاد عجله ای ندارد.

گل محمدی در پی مهاجم خارجی، پرسپولیس همچنان با دفاع سه نفره

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی کماکان اعتقاد دارد پرسپولیس احتیاج به جذب حداقل یک مهاجم دارد تا کنار عبدی و پاکدل خیالش تا حدی راحت گردد. در تمام هفته ها و ماه های گذشته اسامی زیادی به عنوان نفرات مورد نظر کادرفنی برای حضور در جمع سرخ پوشان مطرح شدند. از کی روش استنلی تا پریرا و بابایی و حتی شروین بزرگ که هرگز معین نشد در فهرست یحیی حضور داشت یا نه اما درنهایت هیچ کدام از این نفرات نتوانستند به پرسپولیس منتقل شوند. حالا پرسپولیس با به خاتمه رسیدن زمان و جابجایی نیم فصل، در پی جذب یک بازیکن آزاد است، یک مهاجم خارجی.

برهمین اساس چند ایجنت که ارتباط خوبی با یحیی دارند، فیلم های زیادی از مهاجم های بدون تیم را در اختیار گل محمدی قرار داده اند و قرار است یحیی یکی از آن ها را برای انتقال به پرسپولیس پسند کند. اما واقعیت ماجرا این است یحیی همان طور که پیش تر در نشست های خبری خود خاطرنشان کرد اعتقاد زیادی به انتخاب بازیکن از روی فیلم ندارد و تاکید دارد برای انتخاب یک بازیکن باید فوتبالش را از نزدیک ببیند. به تمام این ها ترس سرمربی پرسپولیس را از جذب مهاجم بی کیفیت نیز اضافه کنید.

به هرحال یحیی به هیچ وجه دوست ندارد اتفاق هایی که در زمان حضور استوکس و اوساگونا در پرسپولیس رخ داد یک بار دیگر گریبانگیرش گردد و به همین علت ترجیح می دهد برای جذب مهاجم عجله ای به خرج ندهد. حالا باید دید بالاخره پرسپولیس چه زمانی و در چه مقطعی فهرست خود را پر نموده و از سهمیه آزادش بهره می برد.

هنوز معین نیست برای بازی بعدی هم پرسپولیس قرار است با دفاع سه نفره به میدان برود یا نه. ترکیب و چینش خط دفاعی پرسپولیس برای بازی بعدی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. پرسپولیس در بازی با نساجی پس از مدتها با آرایش دفاع سه نفره به میدان رفت و مقابل اندیشه های ساکت الهامی با سیستم 2-5-3 بازی کرد. شاگردان گل محمدی اگرچه در این بازی یک بار مقابل حمله وران نساجی تسلیم شده و دروازه شان باز شد اما در دیگر دقایق مسابقه عملکرد خوبی داشتند و درنهایت نیز با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند.

در این میان هنوز معین نیست پرسپولیس قرار است مقابل آلومینیوم و مهاجمان سرعتی این تیم با سیستم سه دفاعه بازی کند یا با بازگردان سیدجلال حسینی به ترکیب اصلی با همان سیستم دفاع 4 نفره مقابل تیم خطیبی بازی خواهد نمود. ضمن این که نباید فرامش کرد رامین رضاییان توانایی بازی در هر دو سیستم را داشته و همانند سعید آقایی مسئله ای از این نظر نخواهد داشت. گل محمدی طی دو روز آینده در خصوص ترکیب و سیستم پرسپولیس به جمع بنمدی نهایی خواهد رسید.

در خاتمه هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر آمار 10 بازیکنی که توانسته اند برترین عملکرد را در ارسال پاس کلیدی و دریبل به نام خودشان بزنند، معین شده اند. براین اساس مهدی ترابی توانسته با 24 پاس کلیدی برترین بازیکن لیگ در این فاکتور باشد و در فاکتور دریبل زنی هم وحید امیری بازیکن ملی پوش پرسپولیس با 40 مرتبه دریبل زنی پیروز، تکنیکی ترین بازیکن لیگ شناخته می گردد. در دریبل زدن نیز پس از وحید امیری که 40 بار توانسته بازیکنان حریف را از پیش رو بردارد، نام علیرضا کوشکی ستاره نیم فصل اول پیکان با 36 دریبل دیده می گردد. در رتبه سوم نیز یک بازیکن جوان و یک بازیکن باتجربه یعنی مسعود شجاعی و سعید صادقی با 30 بار اقدام به دریبل پیروز دیده می شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13217

به "گل محمدی در پی مهاجم خارجی، پرسپولیس همچنان با دفاع سه نفره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی در پی مهاجم خارجی، پرسپولیس همچنان با دفاع سه نفره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید