گروه خودروسازی فورد برای نقص فنی مدل جی تی فراخوان داد ، آتش دریافت یک خودرو در آلمان حاشیه ساز شد

به گزارش کنفرانس هکا، گروه خودروسازی فورد برای جمع آوری مدل جی تی فراخوان داد. به نظر می رسد این نوع خودرو مستعد آتش سوزی است و می تواند جان مسافران را به خطر بیندازد.

گروه خودروسازی فورد برای نقص فنی مدل جی تی فراخوان داد ، آتش دریافت یک خودرو در آلمان حاشیه ساز شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، گروه خودروسازی فورد در خصوص نشت بالقوه مایع محترقه و خطر آتش سوزی فراخوان داد.

این فراخوان پس از آن صادر شد که یک جی تی آتش گرفت. خودرو جی تی فورد به قدرت 647 اسب بخار مجهز است و 216 مگا بر ثانیه حرکت می نماید. به نظر می رسد.

فورد می گوید که دریچه های هیدرولیکی زیر سپرهای عقب جی تی می تواند مایع هیدرولیک را از بین ببرد. مایع به اگزوز نشت می نماید و در صورتی که اگزوز داغ باشد، آتش سوزی آغاز می گردد. در واقع، فورد می گوید که این تصمیم پس از آن اتخاذ شده که گزارش آتش دریافت یک فورد در آلمان منتشر شد.خوشبختانه این آتش باعث هیچ حادثه یا صدماتی نشد.

برای اصلاح خودروها، نمایندگی ها ابتدا نرم افزارهای فورد جی تی را آنالیز نموده و مطمئن می گردد که فشار بیش از حد روی دریچه ها خودرو وجود نداشته باشند، برخی از خودروها ممکن است O-ring پمپ جدید و چکش سوپاپ هیدرولیک را دریافت نمایند.

فراخوان فورد شامل 194 اتومبیل در آمریکای شمالی است که 176 عدد آن در ایالات متحده است و 18 خودرو نیز در کانادا است. بنابراین اغلب ماشین های فراخوانده شده در بازار ایالات متحده حضور دارند.

مجله آزات وب: مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7146

به "گروه خودروسازی فورد برای نقص فنی مدل جی تی فراخوان داد ، آتش دریافت یک خودرو در آلمان حاشیه ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه خودروسازی فورد برای نقص فنی مدل جی تی فراخوان داد ، آتش دریافت یک خودرو در آلمان حاشیه ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید