گرن توریسمو 7 تماما برای خوره های ماشین ساخته می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، در نمایش مفصل هفته پیش بازی گرن توریسمو 7 (Gran Turismo 7) استودیو پولیفونی دیجیتال اعلام کرد که در کوشش است تا بازیکنان را به بهشتی بفرستد که بتوان در آن فرهنگ اتومبیل ها را جشن گرفت و برای این کار آن ها می خواهند روی جزئیات کوچک تمرکز نمایند تا بتوانند یک تجربه شبیه ساز اتومبیل رانی دقیق را ارائه دهند.

گرن توریسمو 7 تماما برای خوره های ماشین ساخته می گردد

نمایش هفته گذشته پلی استیشن که به صورت کامل به معرفی ویژگی های بازی گرن توریسمو 7 اختصاص داشت، به وضوح نشان داد که توسعه دهندگان این اثر در حال کندوکاو عمیق در قابلیت های کنسول پلی استیشن 5 هستند تا بتوانند تصاویری واقعی و عملکرد عالی به یک گرافیک شبه واقعی در این بازی شبیه ساز اتومبیل رانی که دارای بیش از 400 اتومبیل است، دست پیدا نمایند.

به عنوان مثال، در گرن توریسمو 7، آسمان شب ستاره ها را در پیکربندی های دقیق علمی برای مکان و زمان هر مسابقه نشان می دهد. باران به طور متغیر و بسته به قسمت هایی از راستا که معمولا در آن برجستگی هایی وجود دارد ممکن است به صورت گودال جمع گردد و به طور متغیر و پویا خشک می گردد. ویژگی گرافیکی رهگیری پرتو (ری-تریسینگ) در یکی از دو حالت گرافیکی بازی پشتیبانی می گردد و سایه ها، درخشش ها و بازتاب های واقعی تری نسبت به قبل ارائه می نماید.

ویژگی بازخورد لمسی پیشرفته دوال سنس هم تفاوت پدال ترمز یک خودرو را در مقابل پدال خودرو دیگر نشان می دهد و احساس رانندگی یا دریفت در سطوح مختلف را به وسیله دسته به بازیکنان منتقل می نماید. و مهندسی صوتی سه بعدی صدای موتور خودروی شما را در جایی جلوی شما به صدا درمی آورد و صدای برخورد قطرات باران به سقف بالای خودرو و صدای حرکت رانندگان دیگر در راستا را به خوبی نشان می دهد.

خالق این سری یعنی کازونوری یامائوچی در جریان یک ارائه ضبط شده به رسانه ها گفت: ما می خواهیم مردم حتی بدون هیچ دانش قبلی با جذابیت ذاتی اتومبیل ها هیجان زده شوند و از این مطلع شوند که چقدر رانندگی، داشتن یا تیونیگ آن ها سرگرم نماینده است. این مایه تأسف است که این روزها دیگر کسی از فرهنگ اتومبیل ها صحبت نمی نماید. گرن توریسمو 7 با فهم و درک این روزها و عصر نو ساخته شده است.

در واقع، یامائوچی می خواهد بگوید که با همه این جذابیت های صوتی و بصری امیدوارنماینده ای که ساخته نو پولیفونی دیجیتال برای هواداران قدیمی این سری و شبیه سازهای دقیق دارد، گرن توریسمو 7 همچنان برای افرادی که فقط می خواهند یک تجربه هیجان انگیز اتومبیل رانی داشته باشند هم در دستر س پذیر طراحی شده است.

بازی گرن توریسمو 7 سه ویژگی نو برای پشتیبانی از این جاه طلبی های بزرگ خواهد داشت. احتمالا بزرگ ترین آن ها کافه گرن توریسمو (Gran Turismo Café) است، حالتی که در آن فهرستی از مأموریت ها یا تکالیف برای یک اتومبیل خاص به بازیکنان ارائه می گردد. با اتمام آن ها، شما می توانید درباره تاریخچه و نحوه فراوری آن اتومبیل در واقعیت بیشتر یاد بگیرید. یامائوچی گفت که طراحان اصلی خودروها هم در کافه توقف خواهند کرد تا بینش دست اول خود را درباره یک خودروی خاص و آنچه آن را خاص می نماید، ارائه دهند. یامائوچی گفت که کافه شامل 30 عدد Menu Books است و تکمیل این تکالیف کمپین کلی گرن توریسمو 7 را به یک جمع بندی و انتها ای می رساند.

برای علاقه مندان به تیونیگ، هم افراد باتجربه و هم افرادی که تازه به این موضوع علاقه مند شده اند، یک ویژگی تنظیمات نو اضافه شده که بیشتر به افراد تازه کار یاری می نماید که وسایل نقلیه شان را تنظیم نمایند تا برترین عملکرد را با توجه به راستا، شرایط آب وهوایی و سبک رانندگی و نقاط قوت خود به دست آورند. بازیکنان می توانند بسیاری از تغییرات مختلف را پیاده سازی و سپس کارایی مدنظرشان را هم زمان تجزیه و تحلیل نمایند. یامائوچی گفت که هدف این است که چیزی را شبیه سازی کند که معمولا یک فرآیند فنی ترسناک اما بسیار لازم است، سپس آن را به روشی قابل درک ارائه کند تا بازیکنان بدانند چرا این تنظیمات را انجام می دهند و چگونه روی ماشین تأثیر می گذارند.

یامائوچی گفت: این مانند داشتن یک مینی گیم در داخل صفحه تنظیمات است و یکی از صفحه های دلخواه من در میان ویژگی های مختلف گرن توریسمو است. من فکر می کنم روال آزمایش تنظیمات مختلف و ذخیره آن ها در برگه تنظیمات یا در واقع بیرون آوردن ماشین به سوی راستا برای آزمایش تغییرات اجرا شده، احتمالا یکی از لذت بخش ترین راه ها برای تجربه بازی GT7 خواهد بود.

سپس یک حالت رانندگی معمولی به نام رالی موسیقی (Music Rally) وجود دارد که قرار است ویترینی برای موسیقی متن بازی باشد که شامل بیش از 300 آهنگ از 75 هنرمند مختلف است. رالی موسیقی اساسا یک حالت سرعتی زمان دار است. اگرچه هدف اصلی این نیست که به سریع ترین حد ممکن رانندگی کرد اما در آن به بازیکنان چند ریتم معین داده می گردد که باید با رسیدن به نشانگرهای معین شده پر و در یک دور تمام گردد. یامائوچی گفت که رالی موسیقی قرار است موسیقی متن گرن توریسمو 7 را بدون خاموش کردن بقیه صدای بازی برجسته کند. همان طور که در بازی های قبلی، بازیکنان مجبور بودند یکی یا دیگری را هنگام رانندگی خود انتخاب نمایند.

گرن توریسمو 7 با 34 مکان مختلف چه مکان های واقعی و چه خیالی و بیش از 90 جاده و پیست مختلف خواهد بود. از سه طریق مختلف می توانید به اتومبیل های بازی دسترسی پیدا کنید؛ بخش برند سنترال (Brand Central) که یک نمایشگاه استاندارد است، یک بخش دیگر که می توانید با هزینه کمتر اتومبیل های کارنموده را خریداری کنید و یک بخش لوکس برای خرید اتومبیل های افسانه ای. همه این ها به وسیله نقشه کلی بازی که به بازی برگشته و بهبود پیدا نموده و اتمسفری سندباکس را به آن داده، امکان پذیر خواهد بود.

بازی گرن توریسمو 7 قرار است در تاریخ 14 اسفند 1400 (4 مارس 2022) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13521

به "گرن توریسمو 7 تماما برای خوره های ماشین ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرن توریسمو 7 تماما برای خوره های ماشین ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید