کنایه عجیب کالدرون به مدیران پرسپولیس؛ شما یکی مثل استراماچونی می خواهید!

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی پرسپولیس گفت: من احمق نیستم! قبلاً هم گفتم که تربیت خانوادگی ام اجازه نمی دهد قهر کنم یا بگذارم بروم، اما شما به نظر می رسد یکی مثل استراماچونی می خواهید که...!

کنایه عجیب کالدرون به مدیران پرسپولیس؛ شما یکی مثل استراماچونی می خواهید!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، گابریل کالدرون پس از رجحان یک بر صفر مقابل نساجی در نشست خبری گفت: ما یک تیم خوب فوتبال داریم. طرفداران و بازیکنان خوبی داریم، اما من به حمایت باشگاه احتیاج دارم. شش ماه است که با من حرف می زنند و می گویند ان شاالله فردا! آن چیزی که می بینید و می شنوید و در موبایل ها می بینید و می خوانید حقیقت ندارد. من احمق نیستم، رزومه ام به عنوان بازیکن و مربی تعیین است. امیدوارم دروغ ها تمام گردد. می خواهم به من احترام بگذارند، شش ماه به من احترام نگذاشتند. کالدرون در پاسخ به سؤال خبرنگاری که آیا گلایه شما نسبت به پاداش باشگاه است؟ نیز گفت: نه، من پول قراردادم را نگرفته ام. برای این باشگاه جانم را گذاشته ام. تنها چیزی که دریافت کردم بی احترامی بود! جالب آنکه کالدرون پس از اتمام کنفرانس با ناراحتی نشست را ترک کرد!

الگوبرداری هیئت مدیره پرسپولیس از استقلال!

خاطرتان باشد زمانی که آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال قرارداد خود را با این باشگاه به صورت یک طرفه فسخ کرد، اعضای هیئت مدیره آبی ها جلسه ای با بازیکنان در هتل المپیک برگزار کردند تا شرایط را برای آن ها شرح بدهند. بعد از آن کلیه اعضای هیئت مدیره استقلال دسته جمعی به خانه استراماچونی رفتند تا او را راضی به برگشتن نمایند. اعضای هیئت مدیره استقلال کوشش کردند تا هر طور شده استراماچونی را راضی نمایند شبانه راهی اردوی آبی ها گردد، اما پیروز نشدند! استراماچونی به ایتالیا رفت و تا حالا به ایران بازنگشته است. با این وجود آدینه شب گذشته و پس از مصاحبه گلایه آمیز کالدرون، اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به همراه محمدحسن انصاری فرد به ملاقات سرمربی آرژانتینی رفتند!

فقط ایرج عرب نیامد

آدینه شب مهدی رسول پناه، مهدی محمدنبی، مهرداد هاشمی و علی رغبتی به اتفاق محمدحسن انصاری فرد راهی منزل گابریل کالدرون شدند در حالی که ایرج عرب ترجیح داد همراه سایر اعضای هیئت مدیره پرسپولیس نباشد! این در حالی است که قرارداد کالدرون و وعده های شفاهی و کتبی در زمان مدیریت ایرج عرب و توسط خودش به مرد آرژانتینی داده شده و شاید دلیل غیبت مدیرعامل سابق پرسپولیس همین موضوع بوده باشد.

من احمق نیستم!

در همین ارتباط گفته می گردد کالدرون در این نشست ضمن گلایه بابت عدم پرداخت قسط دوم قراردادش و همچنین مطالبات بازیکنان پرسپولیس به اعضای هیئت مدیره گفته است: من احمق نیستم! قبلاً هم گفتم که تربیت خانوادگی ام اجازه نمی دهد قهر کنم یا بگذارم بروم، اما شما به نظر می رسد یکی مثل استراماچونی می خواهید که...!

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8061

به "کنایه عجیب کالدرون به مدیران پرسپولیس؛ شما یکی مثل استراماچونی می خواهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه عجیب کالدرون به مدیران پرسپولیس؛ شما یکی مثل استراماچونی می خواهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید