کشته های ترکیه در ادلب سوریه طی یک هفته به 3 نفر رسید

به گزارش کنفرانس هکا، مقامات محلی در جنوب ترکیه از کشته شدن یک سرباز دیگر این کشور در منطقه درگیر ادلب سوریه خبر دادند.

کشته های ترکیه در ادلب سوریه طی یک هفته به 3 نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقامات محلی در استان عینتاب ترکیه می گویند یک سرباز ارتش این کشور در شمال سوریه کشته شده است.

شبکه سعودی العربیه به نقل از این مقامات شنبه (سوم اسفند) گزارش داد که این نظامی ترکیه ای در درگیری های استان ادلب سوریه کشته شده است. براساس ادعای مقامات محلی ترکیه در جنوب این کشور، نظامی ترکیه در حمله خمپاره ای ارتش سوریه کشته شده است.

بعضی منابع غیررسمی نام این سرباز را مجید دمیر معرفی نموده اند.

هنوز وزارت دفاع ترکیه به این خبر واکنش نشان نداده است. استان عینتاب و هاتای ترکیه با استان ادلب سوریه که بیش از یک ماه است به عرصه درگیری بین نیروهای ارتش سوریه و تروریست های مسلح مورد حمایت ترکیه تبدیل شده است.

هفته گذشته نیز وزارت دفاع ترکیه کشته شدن دو نیروی خود در درگیری های اطراف شهرک نیرب ادلب را تأیید نموده بود. بر اساس ادعای آنکارا، این دو سرباز ترکیه ای در حمله هوایی سوریه کشته شده است.

گروه های تروریستی در ادلب سوریه به ویژه هیأت تحریر الشام (جبهه النصره سابق که در لیست تروریستی آمریکا، روسیه و اروپا واقع شده است) بعد از متحمل شدن شکست های سخت در غرب حلب و جنوب و شرق ادلب، پنجشنبه گذشته، شهرک نیرب را در چند نوبت هدف حملات خود قرار دادند که نتیجه ای در بر نداشت و با دادن تلفات زیاد مجبور به عقب نشینی شدند.

انتهای پیغام/ص

اروپا: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8731

به "کشته های ترکیه در ادلب سوریه طی یک هفته به 3 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته های ترکیه در ادلب سوریه طی یک هفته به 3 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید