کاوه: لیگ به کشتی ما سرویس می دهد؛ در دور رفت قدرت واقعی تیم ها را ندیدیم، همه شانس ملی پوش شدن را دارند

به گزارش کنفرانس هکا، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد تاکید کرد: هر کشتی گیری از یک مرحله وارد چرخه شده و همه شانس ملی پوش شدن در سال 2022 را دارند.

کاوه: لیگ به کشتی ما سرویس می دهد؛ در دور رفت قدرت واقعی تیم ها را ندیدیم، همه شانس ملی پوش شدن را دارند

محسن کاوه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص زمان آغاز چرخه انتخابی تیم ملی برای مسابقات سال آینده، گفت: انتخابی های ما از مسابقات قهرمان کشوری استارت می خورد. تاریخ برگزاری این رقابت ها و همچنین جام تختی که بعد از کشوری به انجام می رسد، مشخص شده است.

وی در خصوص اینکه چه تیمی قرار است بهمن ماه برای مسابقه محبت آمیز به آمریکا برود، گفت: احتمالا تیم منتخبی از کشتی گیرانی که در مسابقات نروژ حضور پیدا کردند به این رقابت ها می فرایند. البته در این خصوص کادرفنی تیم ملی تصمیم گیرنده خواهد بود.

کاوه در خصوص اینکه آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از چه زمانی خواهد بود، تاکید کرد: در فاصله مسابقات قهرمان کشوری و جام تختی اردو خواهیم داشت.

مدیر تیم های ملی در خصوص اینکه کشتی گیری چون علیرضا کریمی از چه مسابقه ای باید وارد چرخه انتخابی تیم ملی شود، گفت: از مسابقات قهرمان کشوری؛ چرخه یک چیز تعریف شده است و مشخص است هر کشتی گیری از چه مرحله ای وارد کار خواهد شد. همه کشتی گیران این شانس را دارند که صاحب دوبنده تیم ملی شوند.

وی در رابطه با دور رفت لیگ برتر آزاد که در شهرهای مختلف به انجام رسید، تاکید کرد: بحث این است که یک پولی از طریق لیگ به بچه های کشتی گیر تزریق شود. مهم این بود که لیگ برتر آزاد در 4 منطقه و شهر مختلف برگزار شد و من فکر می کنم حرکت خوبی است. خصوصاً بعد از نمایش خوبی که کشتی در اسلو داشت و مخاطبین زیادی سمت باشگاه ها سرازیر شدند. امیدوارم کرونا هر چه زودتر تمام شود و بتوانیم با شرایط بهتری مسابقه برگزار کنیم تا نیروهای خوبی وارد کشتی ما شوند.

کاوه با بیان اینکه راه جذب کشتی گیر و مخاطب کشتی برگزاری مسابقه ای است که تماشاگر داشته باشد شرح داد: مطمئنا در هفته اول نمی توانیم قدرت واقعی تیم ها را ببینیم، این هم خوب است که بچه ها در این مقطع از تمرین و کشتی فاصله نگیرند و لیگ در واقع به کشتی ما سرویس می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12910

به "کاوه: لیگ به کشتی ما سرویس می دهد؛ در دور رفت قدرت واقعی تیم ها را ندیدیم، همه شانس ملی پوش شدن را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه: لیگ به کشتی ما سرویس می دهد؛ در دور رفت قدرت واقعی تیم ها را ندیدیم، همه شانس ملی پوش شدن را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید